K: Cthulhu wars udvidelser

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

K: Cthulhu wars udvidelser

Post by Mr.OD »

Hej alle sammen.

Jeg søger følgende

Sleeper faction
Windwalker faction
Azatoth faction
Yuggoth map
6-8 spiller kort

Evt. gates i plastik og symbol terningerne
Last edited by Mr.OD on Mon Aug 01, 2016 3:01 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: K: Cthulhu wars

Post by Stony »

Hvis alt andet skulle fejle, så kan spillet købes online:

http://www.miniaturemarket.com/petcthu0 ... xt_Ongoing
Sidst spillet:
Image
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: K: Cthulhu wars

Post by Mr.OD »

Hej Stony.

Vil spillet ikke blive vildt dyrt at købe i udlandet grundet fragt?

Jeg har desværre ikke fundet nogen forhandler i DK som har spillet på lager :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: K: Cthulhu wars

Post by Stony »

Tjo. Men nu er det et af de spil, der under alle omstændigheder ikke er helt billigt.

Der må nok påregnes en relativt høj fragt, og dertil må du regne med at der ryger moms og behandlingsgebyr oven i hatten. Et skud fra hoften siger mig, at der nok løber 700-800 kroner oven i listeprisen inden du står med spillet i hænderne.

Det kan nok gøres lidt billigere, hvis du eksempelvis opretter en ShopUSA konto, og bestiller lidt mere mens du er i gang.
Sidst spillet:
Image
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: K: Cthulhu wars

Post by Mr.OD »

Stony wrote:Tjo. Men nu er det et af de spil, der under alle omstændigheder ikke er helt billigt.

Der må nok påregnes en relativt høj fragt, og dertil må du regne med at der ryger moms og behandlingsgebyr oven i hatten. Et skud fra hoften siger mig, at der nok løber 700-800 kroner oven i listeprisen inden du står med spillet i hænderne.

Det kan nok gøres lidt billigere, hvis du eksempelvis opretter en ShopUSA konto, og bestiller lidt mere mens du er i gang.
Puha.. Så hvis jeg køber der hvor du har linket taler vi 165$ som er 1100kr med den nuværende kurs, og så 800kr oveni. Altså 1900kr +/- for et spil jeg ikke har prøvet før.

Som du selv siger er det selvfølgelig kun en plan B. Jeg tror i første omgang jeg vil se om jeg kan finde et brugt eksemplar for omkring 1200kr :)
tullis
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Tue Aug 18, 2015 11:07 am
Location: Aalborg øst

Re: K: Cthulhu wars

Post by tullis »

Har også selv lidt holdt øje med en god handel på "Cthulhu Wars", men det virker lidt håbløst.
Mens man venter på en god deal kunne "chaos in the old world" måske være en mulighed? Har hørt at det scratcher lidt af den samme itch(evil overlords and minions), men har dog ikke selv prøvet det.
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: K: Cthulhu wars

Post by Mr.OD »

tullis wrote:Har også selv lidt holdt øje med en god handel på "Cthulhu Wars", men det virker lidt håbløst.
Mens man venter på en god deal kunne "chaos in the old world" måske være en mulighed? Har hørt at det scratcher lidt af den samme itch(evil overlords and minions), men har dog ikke selv prøvet det.
Jeg har kigget lidt på Chaos, men Chtulhu tiltaler mig mere fordi reglerne virker simplere, miniaturerne er vildt lækre og spillet har en halvgud med blæksprutte hoved. Så bliver det da ikke bedre :D
tullis
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Tue Aug 18, 2015 11:07 am
Location: Aalborg øst

Re: K: Cthulhu wars

Post by tullis »

Ja det er svært at hamle op med de fede store figurer i Cthulhu wars , men prisen er så også derefter :?
Har selv en svaghed for horror themed miniature spil, "damn you kickstarter your ruining me" :x
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: K: Cthulhu wars udvidelser

Post by Mr.OD »

Jeg måtte overgive mig til min indre nørd. Så spillet er nu bestilt hjem fra USA og jeg søger derfor udvidelserne :D
Post Reply