K: Ave Caesar

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

K: Ave Caesar

Post by Hansn »

Jeg ved godt at Ave Caesar står i høj kurs herinde, men skulle der være en som har lyst til at sælge sit så tøv ikke med at kontakte mig.

Sagen er den at min søn på 7 samt min noget spilleligeglade familie har hygget sig rigtigt godt med den kopi som en af vores venner har lånt os, men synes det vil være frækt sådan at låne hans kopi på ubestemt tid.

Jeg er klar over der findes flere udgaver, for mig er det ligegyldigt hvilken udgave det er (ja jeg ved godt det nærmest er blasfemisk at sige), knægten kan lide det, familien kan lide det, så det er det der betyder noget.

Bosat i København, så kan I jo bruge den oplysning til hvad I har lyst til. :D

VH
Simon
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: K: Ave Caesar

Post by Jonezy »

Man skal sgu da have den gamle udgave....;)

Prøv her:

Amazon.de
Image
Post Reply