S: Warhammer: Diskwars

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

S: Warhammer: Diskwars

Post by Jake Helms »

Jeg er åbenbart ikke til figurspil, heller ikke når man fjerner figurene og tilføjer kort.

Et styks Warhammer Diskwars sælges. Spillet én enkelt gang. Alle komponenter medfølger. Ud over den ene range ruler som er med i spillet, medfølger 2 officielle range rulers i akryl - meget bedre end den fra grundspillet, som er af pap. Derudover medfølger 19 promokort (2x Intimidate og 17x Eager Troops), så praktisk talt et helt Season 1 2014 Game Night Kit, dog uden deckboxes.

Spillet befinder sig i København og kan sagtens tages med til fx Bastard Café eller lignende. Forsendelse på købers regning er også muligt.
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: S: Warhammer: Diskwars

Post by jondifool »

Og Prisen er ?
Image
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: S: Warhammer: Diskwars

Post by Jake Helms »

Det ved jeg faktisk ikke helt. Jeg har modtaget et enkelt bud, men da de ekstra Range Rulers ikke længere kan fås, og går for 80kr stykket på wBay, mens at de promo-kort der er flest af går for cirka 55kr for 3, så synes jeg at 200kr for det hele er en kende lavt. Det er svært at prissætte, for jeg vil hellere have at spillet får et andet hjem, end at det bare står hos mig, men der er en del værdi i promo-materialet (og fedt promo-materiale, som der ikke bliver lavet mere af, plejer jo at stige).
Post Reply