Porto, fragt, transport og pakker

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Porto, fragt, transport og pakker

Post by Foppwin »

Jeg har længe været irriteret over Post danmarks priser, men i en anden tråd fandt jeg følgende link til billigere fragt med Post Danmark.

Gul og gratis

Hvis I finder andre steder med rabat til Post Danmark, GLS osv. så kunne det skrives i denne tråd.
Danny

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Porto, fragt, transport og pakker

Post by Foppwin »

Trendsales har også en løsning, men der skal man have solgt noget. Det har jeg ikke, så jeg ved ikke om man kan bruge løsningen igen og igen, hvis man bare har lavet et enkelt salg der.
Danny

Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Porto, fragt, transport og pakker

Post by Oseali »

Vi har med held brugt Swipbox som står i føtex og bilka, også til at sende spil, og det virker også rigtig godt: http://www.swipbox.com/

En ticket to ride æske er 30x30x8 cm og den kan i princippet være i deres mindste mål som er 40x60x10 til 45 kr, ellers kan man hoppe op i mellem kategorien (hvad vi gjorde) til 55 kr (40x60x20)
Image
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Porto, fragt, transport og pakker

Post by Nissi »

Foppwin wrote:Jeg har længe været irriteret over Post danmarks priser, men i en anden tråd fandt jeg følgende link til billigere fragt med Post Danmark.

Gul og gratis

Hvis I finder andre steder med rabat til Post Danmark, GLS osv. så kunne det skrives i denne tråd.
G-Porto fra Gul & Gratis virker i hvert fald fint. Man printer selv label ud, og det er ret nemt. det eneste det kræver er, at man opretter en profil på Gul & Gratis, som selvfølgelig er gratis ;)
Post Reply