Interesseret i at købe Quarriors

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Interesseret i at købe Quarriors

Post by Sir William »

Hvis der er nogen som ligger inde med ovenstående spil og som gerne vil af med, så send mig gerne en besked herom.

Indtil videre synes jeg kun, at det er muligt at opdrive udvidelserne i de danske butikker og grundspillet har jeg kun fundet i USA.

Så hvis der nogen som har et spil, som de opfatter som et fejlkøb eller bare ikke lige gider mere, så sig endelig til.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by Brichs »

Faraos Cigarer har lige fået reprintet af grundspillet. Så muligvis kan du få et der (måske den 16., hvor de har 20% på alt?).

Ellers kan det være, at der snart er nogen der sælger deres gamle grundspil, for at få e nye terninger.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by Mik »

Jeg har jo købt den nye udgave, så jeg sælger gerne originaludgaven for 100 kr.
Det vil sige, jeg kan ikke lige finde den originale metaldåse, men jeg har den formentlig liggende et eller andet sted.
Til gengæld kan du få terninger osv. leveret i æsken for andenudgaven, da jeg pt. bruger en af de andre æsker til alle udvidelserne.
Ulempen ved æsken er at den fylder mere. Fordelen er at terningerne har deres egne pladser i et fint plastindlæg med gennemsigtig låg

Bemærk at æsken på linket er fra en udvidelse. Men jeg kunne ikke finde et billede fra basisspillet.
Image
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by Jake Helms »

Som en sand gentleman vil jeg gerne lade William komme først, men ellers aftager jeg det gerne. Er der nogen, som har et sammenligningsbillede mellem terningerne fra de to editions? Af hvad jeg har set, så burde terningerne fra første udgave da virkelig ikke være et problem.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by Mik »

Jake Helms wrote:Som en sand gentleman vil jeg gerne lade William komme først, men ellers aftager jeg det gerne. Er der nogen, som har et sammenligningsbillede mellem terningerne fra de to editions? Af hvad jeg har set, så burde terningerne fra første udgave da virkelig ikke være et problem.
Du ville heller ikke være nummer to, såå... :wink:

Jeg købte ofte flere eksemplarer af samme spil. Når prisen bliver rigtig køber jeg andenudgaven af Burgen von Bourgogne, blot fordi de har ændret lidt på farven af de gulgrønne kulturbrikker!
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by netsapiens »

Jeg har den første udgave som privatperson, og hvis nogen vil have den, så sælger jeg den gerne.
Og hvis nogen hellere vil have den nye version af grundspillet, så har jeg den som erhvervsdrivende, jeg har bare ikke oprettet den endnu, men der ligger to i mit bryggers :)

Jeg håber det er ok at jeg lige i dette tilfælde er ok at jeg optræder i en dobbeltrolle, jeg synes bare SirWilliam og Jake Helms skulle have fuld information at beslutte sig ud fra.

Ellers, som der er sagt, så er der 20% i Faraos d. 16, så det kan være det er værd at gå efter.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by Sir William »

Har en aftale med Mik, så jeg har styr på den.

Så kan jeg se om jeg også skal have udvidelser, men kommer næppe til København den 16.
Jesper Amstrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 189
Joined: Tue Dec 12, 2006 12:23 am
Location: Frederikshavn

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by Jesper Amstrup »

Mik wrote:Du ville heller ikke være nummer to, såå... :wink:
Nej det er Prins Henrik
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Interesseret i at købe Quarriors

Post by Mik »

Jesper Amstrup wrote:
Mik wrote:Du ville heller ikke være nummer to, såå... :wink:
Nej det er Prins Henrik
Er han med her i forummet? Det lyder som familie af Sir William?
Image
Post Reply