K: Memoir '44 Air Pack

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

K: Memoir '44 Air Pack

Post by Kitxune »

Er der nogen af jer som er blevet træt af jeres Memoir '44 Air Pack, så køber jeg den gerne til en fornuftig pris. :D
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: K: Memoir '44 Air Pack

Post by Larsine »

Hvordan kan man være træt af den, når man endnu ikke har fået spillet med den? :(
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: K: Memoir '44 Air Pack

Post by Legius »

Jeg tror man skal være træt af M44 for at være træt af denne udvidelse, det største problem med den er at den er så svær at få fat på(og nej jeg bruger ikke air rules i alle scenarierne)
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: K: Memoir '44 Air Pack

Post by Oseali »

Legius wrote:Jeg tror man skal være træt af M44 for at være træt af denne udvidelse, det største problem med den er at den er så svær at få fat på(og nej jeg bruger ikke air rules i alle scenarierne)
svær at få fat på? man kan da "bare" bestille den i US version af DoW egen webstore :-)
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: K: Memoir '44 Air Pack

Post by Mik »

Ja, jeg har da købt to sæt (jeg køber altid to af alt i serien), og har da også fået spillet en hel med flyene.
Og desuden indeholder udvidelsen jo også en hel del scenarier som ikke bruger fly, så udvidelsen kan da absolut anbefales.
Image
Post Reply