K: Labyrinth: war on terror

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

K: Labyrinth: war on terror

Post by Foppwin »

Labyrinth: The war on terror

Jeg faldt over dette spil og da Twillight struggle er mit favoritspil, må jeg prøvet det. Er der nogle der kender til en dansk forhandler der tager det hjem?
Danny

Image
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Re: K: Labyrinth: war on terror

Post by Helvard »

Foppwin wrote:Labyrinth: The war on terror

Jeg faldt over dette spil og da Twillight struggle er mit favoritspil, må jeg prøvet det. Er der nogle der kender til en dansk forhandler der tager det hjem?
Jeg har netop fået min gennem GMT preorder (efter kun 1 uge) så der nok lidt tid endnu inden det rammer hylderne. Jeg har kun spillet et halvt solo spil indtil videre, men det lover godt!
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: K: Labyrinth: war on terror

Post by Frouvne »

... mon ikke vi kommer til at se spillet hos Fantask og Boardgamer? Andet ville undre mig meget.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: K: Labyrinth: war on terror

Post by Foppwin »

hvad måtte du give inkl. fragt/told
Danny

Image
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Re: K: Labyrinth: war on terror

Post by Helvard »

Foppwin wrote:hvad måtte du give inkl. fragt/told
Selve spillet kostede vist ca 280 kr - det var også pre-order pris hvilket var ca halv pris. Tilgengæld kom der en importmoms regning på 260 kr fra post Danmark (selve momsen var 105, resten gebyrer :( )

Så det endte med at blive lige så dyrt som at købe det herhjemme, men så fik jeg det da hurtigt :)
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
Post Reply