Trivial Pursuit udvidelse: Underholdningsudgave

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Locked
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Trivial Pursuit udvidelse: Underholdningsudgave

Post by Frouvne »

Dansk Trivial Pursuit udvidelse: Underholdningsudgave sælges for 75,- Spillet få gange - tabte hver gang! :?
frouvne, administrator

Image
CSN
Posts: 9
Joined: Mon May 15, 2006 3:42 pm
Location: København og omegn

Post by CSN »

Så må jeg jo hellere tage det. Skal man bare have et TP i forvejen for at kunne spille udvidelsen?
CSN

- - - - - - - - - -
"Unfortunately, son, we Simpsons sometimes have to bend the rules a little in order to hold our own."
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Udvidelsen indeholder udelukkende nye kort til Trivial Pursuit. Så for så vidt at man vil spille spillet på den traditionelle plade og have 'ostene' i spil, så forudsætter det, at man har et spil i serien i forvejen.

Håber ikke at ydmygelserne fortsætter... :?
frouvne, administrator

Image
CSN
Posts: 9
Joined: Mon May 15, 2006 3:42 pm
Location: København og omegn

Post by CSN »

I så fald køber jeg det! Jeg har et TP fra firserne (det første danske, vistnok), og det er blevet lidt vanskeligt at huske f.eks. landegrænserne i Østeuropa fra den tid eller hvor og hvornår Ronald Reagan havde topmøder med Gorbatjov!

Om underholdningsspørgsmålene er meget lettere skal være usagt, men jeg kender én, som helt sikkert vil finde det interessant (Og det kan nok ikke udelukkes, at du vil støde på det igen, Frouvne).
CSN

- - - - - - - - - -
"Unfortunately, son, we Simpsons sometimes have to bend the rules a little in order to hold our own."
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Underholdningsgraden afhænger formentlig en smule af ens succesrate... :(

Sværhedsgraden skal jeg holde mig fra at udtale mig om - jeg har jo heller ikke påstået at min succesrate i Trivial Pursuit skulle være imponerende... :cry:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Emnet er låst af administratoren, da aftale om handel er indgået. Yderligere detaljer kan aftales gennem personlig besked.
frouvne, administrator

Image
Locked