SOLGT: Arcadia Quest Inferno, Fortune and Glory, Carcassonne

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Pharmand
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 165
Joined: Wed May 21, 2014 7:25 pm
Location: Århus C

SOLGT: Arcadia Quest Inferno, Fortune and Glory, Carcassonne

Post by Pharmand »

ALT ER SOLGT

Arcadia Quest Inferno Kickstarter pledge
Filmen er fjernet fra grundspillet - alt andet er stadig i shrink, og alt inklusiv grundspil står fuldstændig som nyt. Jeg var i tvivl om prissætning her, men historik siger omkring de 900, og jeg synes, man får ret meget spil for pengene i de fire kasser. 900,-

Fortune and Glory
Låget på spillet kom i sin tid med en ret grim transportskade (se billede). Det gode ved det er, at alt indhold er uberørt af skaden og således fremstår i rigtig flot stand. Det er måske svært at forestille sig, men det er kun hjørnet af kassen, der har lidt skade og størstedelen af skaden sidder i låget. Så kan du leve med det, får du et ret dyrt spil til rimelige penge. Bonus: låget kommer meget let på, da overskudsluft fiser ud af hullet 😂. 300,-

Carcassonne (med biskoppen og floden)
Stadig i shrink - som nyt fra hylden. 125,-

For alle spil gælder, at jeg prioriterer afhentning i Århus. Jeg bor centralt. Forsendelse for købers regning kan også komme på tale, hvis ingen lokale købere findes. Jeg synes normalt ikke, jeg er doven i den sammenhæng, men kasserne er enten kæmpe eller ret mange, og Carcassonne kan nok ikke betale sig med forsendelse oveni.
Post Reply