K: Taj Mahal

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

K: Taj Mahal

Post by Tigrillo »

Jeg fortryder jeg solgte mit Taj Mahal. Har du et liggende i den engelske udgave i Alea-serien, du vil af med? Dvs. den gamle engelske udgave og helst i god stand.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: K: Taj Mahal

Post by Gunness »

Skal det være den engelske, eller kan du leve med den tyske? Så har jeg Aleas i god stand.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: K: Taj Mahal

Post by Tigrillo »

Ja helst. Jeg er lidt anal omkring at det skal se rigtigt ud og Tadsch Mahal ser bare helt forkert ud :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: K: Taj Mahal

Post by Gunness »

Helt fair :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: K: Taj Mahal

Post by Neumann »

Tigrillo wrote: Thu May 16, 2019 10:45 am Ja helst. Jeg er lidt anal omkring at det skal se rigtigt ud og Tadsch Mahal ser bare helt forkert ud :)
Er det også derfor, du ikke tænker på den nye udgave? Forkert kassestørrelse til det hul, du har i reolen, måske? :wink:

Det ser ellers sjovt ud, men de der "bedst med fem spillere" spil passer desværre ikke med min begrænsede omgangskreds. Jeg har også et helt uspillet Amun-Re, som jeg gerne så på bordet, men det sker nok aldrig :(
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: K: Taj Mahal

Post by Tigrillo »

Ja lige præcis. Jeg synes nu egentlig det er rart at have spil der er gode til 5 spillere: Santiago, Chinatown, Fresh Fish osv. Det kniber mere med nogen til 6.
Post Reply