Book Shelf Games

Her gives gode råd til hvordan man bedst lærer andre et spil at kende, hvor man kan få informationer, der kan sætte én selv i stand til at lære et spil m.m.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Book Shelf Games

Post by Jens_Hoppe »

Kanzler wrote:
Andrea wrote:Episode 35 med Seii Taishogun og Espana 1936.
Jeg har set den der omhandler Espana 1936. Udemærket gennemgang af spillet, og relativ ukompliceret gennemgang af reglerne - jeg har allerede bestilt mit eksemplar :D
Det virker også som et rigtigt udmærket krigsspil, så det kan jeg ikke forestille mig du kommer til at fortryde. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Re: Book Shelf Games

Post by Kanzler »

Jens_Hoppe wrote:
Kanzler wrote:
Andrea wrote:Episode 35 med Seii Taishogun og Espana 1936.
Jeg har set den der omhandler Espana 1936. Udemærket gennemgang af spillet, og relativ ukompliceret gennemgang af reglerne - jeg har allerede bestilt mit eksemplar :D
Det virker også som et rigtigt udmærket krigsspil, så det kan jeg ikke forestille mig du kommer til at fortryde. :)
Enig! Og får at gøre temaet fuldstændigt har jeg samtidig købt en lille engelsk bog på ca. 100 sider om den spanske borgerkrig. Så må vi se om det kan forbedre spiloplevelsen. Det er jeg ret sikker på at det kan for mit vedkommende :D
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Book Shelf Games

Post by larkin »

Kanzler wrote:
Enig! Og får at gøre temaet fuldstændigt har jeg samtidig købt en lille engelsk bog på ca. 100 sider om den spanske borgerkrig. Så må vi se om det kan forbedre spiloplevelsen. Det er jeg ret sikker på at det kan for mit vedkommende :D
Hvis læselysten fortsætter kan jeg kun anbefale George Orwells biografiske erindringsbog om krigen Homage to Catalonia. Forfatteren var både soldat og politisk jounalis, og fortællingen giver en meget god oplevelse af de kaotiske vilkår under krigen.

Jeg har desværre kun fået spillet et halvt spil med mit eksemplar af España 1936, men jeg glæder mig i hvert fald til at spille mere.....
Post Reply