Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Her gives gode råd til hvordan man bedst lærer andre et spil at kende, hvor man kan få informationer, der kan sætte én selv i stand til at lære et spil m.m.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by Gunness »

Den har et par år på bagen, men der er nok en eller anden, der har misset den.

Her er i alt fald en fem-minutters gennemgang af Battlelore, og resultatet kan vist kun kaldes.... sært. Meget sært. Prøv fx. at spole frem til omkring 2 min 50 sek.

Franskmænd...tsk tsk tsk. Men jeg så da gerne Stony iføre sig paryk til sin næste spilanmeldelse :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by Larsine »

Det er edddergrønhakkeme godt. Jeg får ligefrem lyst til at anskaffe Battlelore. Aldrig før har jeg grinet så meget over en spilpræsentation :lol:

Og så er det jo dødhurtigt at pakke sammen igen bagefter, i hvert fald hvis man skal tro på præsentationen.

Spilverdenen har brug for flere af den slags præstentationer :lol:

Lars
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by Stony »

Godt for lattermusklerne. Komplet ubrugeligt i enhver anden henseende.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by Stony »

Gunness wrote:Men jeg så da gerne Stony iføre sig paryk til sin næste spilanmeldelse :)
...og jeg kan da så i den henseende løfte sløret for..... at det vil aldrig ske.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by Gunness »

Stony wrote:Godt for lattermusklerne. Komplet ubrugeligt i enhver anden henseende.
Det er vist også nogenlunde ambitionsniveauet.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by Robert »

Larsine wrote:Det er edddergrønhakkeme godt. Jeg får ligefrem lyst til at anskaffe Battlelore. Aldrig før har jeg grinet så meget over en spilpræsentation :lol:

Og så er det jo dødhurtigt at pakke sammen igen bagefter, i hvert fald hvis man skal tro på præsentationen.

Spilverdenen har brug for flere af den slags præstentationer :lol:

Lars
Enig. Bortset fra at der så ud til at være en del at pakke ud og sammen. Meget inspirerende og morsomt.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by VideoJakob »

Nøj der fik jeg lige instant stress :-D
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Sådan kan man da også gennemgå et brætspil

Post by Andrea »

Stony wrote:
Gunness wrote:Men jeg så da gerne Stony iføre sig paryk til sin næste spilanmeldelse :)
...og jeg kan da så i den henseende løfte sløret for..... at det vil aldrig ske.
Arh come on - det ville være pivfrækt! Denne her ville da lige være sagen! :lol:
Post Reply