Spil til bagsædet

Her gives gode råd til hvordan man bedst lærer andre et spil at kende, hvor man kan få informationer, der kan sætte én selv i stand til at lære et spil m.m.
Post Reply
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Spil til bagsædet

Post by Andrea »

User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Spil til bagsædet

Post by qute »

Oshi ser okay interessant ud

Nogen der har lyst til at prøve et spil?
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Spil til bagsædet

Post by Gunness »

Vi har fået Hide & Seek: Safari til min 3-årige datter af min svigermor, efter hun havde læst omtalen i Pol.
H&S er ganske vist listet under "bedste spil til sommerferien", men som de senere pointerer er det mest et puslespil. Til gengæld er det også ganske sjovt som fælles underholdning, reglerne er enkle og spillet er dejligt kompakt at have med i kufferten. Det er så afgjort for svært til en 3-årig, men som familieunderholdning er det godt. Om det så også er sjovt om et par måneder skal jeg ikke kunne sige. Opgaverne er trods alt lidt ensformige :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply