Brætspil på P4

Her gives gode råd til hvordan man bedst lærer andre et spil at kende, hvor man kan få informationer, der kan sætte én selv i stand til at lære et spil m.m.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Brætspil på P4

Post by netsapiens »

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Hyggeligt!

Post by weilmann »

Det var da en hyggelig lille reklame. Jeg har også haft kig på Bezzerwizzer og ego da min bedre halvdel er tosset med spørgespil ... og jeg SLET ikke kan ha' dem. Jeg har store problemer med at svare forkert på bare et enkelt spørgsmål - det har nok noget at gøre med mit job... (en mulig arbejdsskade måske?).
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg spillede faktisk Bezzerwizzer, og hvad angår paratviden spil, så er det slet ikke ringe.. der er faktisk både lidt strategi, lidt gambling, og lidt interaktion i det spil.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Ja hvis man absolut ikke kan slippe for at spille trivia-spil, så er Bezzerwizzer da i det mindste til at udholde, idet man rent faktisk kan vinde spillet på strategi, selv hvis man ikke svarer rigtigt på et eneste spørgsmål.

Lars
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Det lyder som en anbefaling, jeg kan bruge.

Post by weilmann »

Du lyder som om du har det ligesom jeg, med hensyn til spørge-spil. Så det er bestemt en anbefaling, jeg vil tage til mig. :)
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Tag det bare til dig, men det skal altså også lige siges at jeg aldrig ville købe det, om så det var på tilbud til kr. 5,-.

Hvis jeg fik det foræret, ville jeg, om muligt, bytte det til hvad som helst andet ikke-trivia-spil. Hvis det ikke kunne byttes, ville det nok ende med at samle støv på min hylde sammen med de få andre trivia spil jeg ligger inde med.

Lars
Post Reply