To all of you, from all of us i Preikestolen Gamers

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
User avatar
Sveinmain
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 162
Joined: Sun Nov 21, 2010 11:11 pm
Location: Jørpeland, ikke langt fra Stavanger-Norway
Contact:

To all of you, from all of us i Preikestolen Gamers

Post by Sveinmain »

Preikestolen Gamers har laget brettspill inspirert julesang til alle dere som ønsker harde pakker til jul fra selveste fjell-klippen Preikestolen. Håper musikkvideoen faller i smak :D

Ha en god førjulstid, videoen finner du her: http://preikestolengamers.no/2012/11/26 ... n-singers/

Og ikke glem: Preikestolen Gamers topp 24 begynner 1. desember på bloggen vår. Av over 230 forskjellige spilte brettspill i 2o12 skal vi telle ned fra plass nr. 24 til vinneren som er best likt. Kun 4 dager igjen...
Danacup 23-28 juli 2018 - Hvem blir med å spiller brætspill???
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: To all of you, from all of us i Preikestolen Gamers

Post by glorn »

den sang var forfærdelig og fantastisk på samme tid.

Jeg er dybt imponeret over at der ikke var nogen der løb ned og hentede de kort der faldt ud over kanten på et tidspunkt.
David.
Post Reply