Dominant Species 3rd Edition

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Dominant Species 3rd Edition

Post by Mik »

https://www.gmtgames.com/p-387-dominant ... nting.aspx

Ny grafik på hele molevitten, men ingen ændringer i reglerne.
Hvorfor så ændringerne?
Hvis det blot er for at irritere folk som allerede har købt spillet, er deres mission lykkedes i mit tilfælde.
Ikke at jeg ikke kan leve med at andre har en anden udgave, men når der så kommer en udvidelse... :evil:
Image
Last edited by Mik on Mon Jan 30, 2012 12:47 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Johan
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 62
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:46 pm

Re: Dominant Species 3rd Edition

Post by Johan »

Hm. Jeg har det lidt ambivalent med grafikken i DS (1 og 2). Det er jo ret minimalistisk og måske ligefrem lidt "kedeligt". Jeg synes dog ikke det gør så meget, da jeg ikke synes temaet er utrolig stærkt i spillet, og da det for mig virkelig er et "tænkespil", hvor det der gør spillet sjovt er at koncentrere sig og tænke og tænke og tænke i 2-3 timer, end det er tematisk indlevelse. På den anden side, når man så ser den nye grafik, ja så komme ens gamle kopi altså virkelig til at se kedelig ud. :lol:
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Dominant Species 3rd Edition

Post by Jens_Hoppe »

Kald mig bare overfladisk, men det ser sgu helt hæderligt ud nu. Hvis jeg bare brød mig om det faktiske gameplay, ville den nye udgave være en obligatorisk investering.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Slapz
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Sun Jan 15, 2012 6:05 pm
Location: Aarhus, Denmark

Re: Dominant Species 3rd Edition

Post by Slapz »

Synes sku det nye ser lækkert ud... Så er det skønt jeg ikke har fået fingrene i en version endnu ;)

På den anden side, så kunne det være der kom nogle billige brugte versioner fra folk der godt vil have det nye look...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14611
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Dominant Species 3rd Edition

Post by Frouvne »

Jeg må indrømme, at jeg er skeptisk overfor det nye look, så mig generer det ikke det mindste, at der kommer en ny udgave. Det eneste der ærgrer mig er, at det nye look også vil blive brugt i kortspilsversionen - men der virker det formentlig også mindre distraherende, så mon ikke det går?! :wink:
frouvne, administrator

Image
Post Reply