Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
PeterLageri
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Wed Feb 05, 2014 10:18 pm
Favoritspil: Advanced Squad Leader
Empires In Arms.
Guns of August.
Korean War
The Longest Day
1830
Republic of Rome.
Generelt spil fra The Avalon Hill Game Company og Victory Games fra før Hasbro.
Robo Rally.
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by PeterLageri »

thomassvan wrote:Hov, tror ser sket en lille fejl. Modul 1, Valby2500 og ThomasSvan skal på Marco Polo og GWT slettes eller tilføjes til Marco Polo. Og så harvi desværre kun en enkelt plads.
I modul 1 spiller vi GWT efter Marco Polo. Jeg har begge spil med og ja, som jeg ser det så deltager PeterLageri, Valby2500 og ThomasSvan i begge spil, hvorfor der er en enkelt plads begge steder. (Og derefter har jeg så tabt følingen med om der er lagt billet ind på den ene plads eller ej........)
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Kanzler »

Jeg vil gerne tilmelde Terra Mystica lørdag aften.
Hvis der er plads på Terraforming Mars lørdag eftermiddag vil jeg gerne være med der.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Stony »

APK wrote:Hvis ingen gider spille Brass med mig på "bord 2" i modul 5 ( :) ) vil jeg gerne springe over på "Verräter, King is Dead mv.".
(såvidt jeg kan se af de tidligere posts mangler Chr88 måske at blive tilføjet?)
...et link til chr88's indlæg ville være lækkert, så jeg ikke behøver grave mig igennem de forrige 17 siders indlæg for at finde det.

Jeg tror roligt du kan blive stående på Brass. Jeg tænker deltagerne bliver fordelt efter bedste evne på to borde. Og skulle vi lande på fem spillere, så KAN det faktisk spilles med to spillere, og det fungerer faktisk ganske hæderligt.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Stony »

Tommy wrote:Hej Stony
Jeg vil gerne tilmelde mig:
Modul 1: (fredag)
Great Western Trail
Bemærk at Great Western Trail nu er en pakkeløsning hvor man starter med Voyages of Marco Polo, og så fortsætter med samme bordgruppe med Great Western Trail.
Sidst spillet:
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by chr88 »

Stony wrote:
APK wrote:Hvis ingen gider spille Brass med mig på "bord 2" i modul 5 ( :) ) vil jeg gerne springe over på "Verräter, King is Dead mv.".
(såvidt jeg kan se af de tidligere posts mangler Chr88 måske at blive tilføjet?)
...et link til chr88's indlæg ville være lækkert, så jeg ikke behøver grave mig igennem de forrige 17 siders indlæg for at finde det.

Jeg kan bekræfte, jeg gerne vil på de spil (Verräter osv.) i modul 5 :)
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Affenberg »

Her i sidste øjeblik snupper jeg en plads til det store flammende cykelløb Flamme Rouge i modul 2. :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Stony »

Så bliver jeg nødt til at lukke for yderligere opdateringer. Jeg er gået igang med print, navneskilte osv... Men nu er der så også kun godt 24 timer til vi ses. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Stony »

Det varer ikke meget længere, før jeg smutter ud af døren for at lave indkøb.

Skulle det opstå et akut behov for at få fat i mig, kan det som regel ske via min mobil : 26713971
Sidst spillet:
Image
Post Reply