Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
strato
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Sun May 15, 2016 12:36 pm
Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Wingspan, Everdell, Tash-Kalar, Titan, 7 Wonders Duel, Rococo
Location: Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by strato »

Carlei wrote:Modul 3
Great Western Trail : PeterLageri, Cosworth?, Carlei?, zfire?, Strato? (Overført fra ønsketråden. Spillere med "?" bedes bekræfte deres ønske. Max 4 spillere.)


Den må jeg melde fra til da jeg skal spille det i modul 1
Samme gælder for mig ... (og er på Terraforming i modul 3)

mvh Strato
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Goblen »

Jonezy wrote:Der er vist efterspørgsel på Terraforming Mars og Mechs vs. Minions, så jeg vil da gerne tilbyde at stå for det på nogle andre tidspunkter. Derfor:

Modul 1: Fredag aften:
Terraforming Mars: Jonezy, [ledig], [ledig], [ledig] - 5 spillere er ikke anbefalet, så vi nøjes med 4 pladser. Jeg står for regler og låner nok Steens udgave af spillet. Spilletid: Ca. 3 timer vil jeg tro med regelforklaring.

Modul 3: Lørdag eftermiddag:
Mechs vs. Minions: Jonezy, [ledig], [ledig], [ledig] - Jeg står for regler og håber på at låne Goblens udgave (ellers hiver jeg mit eget med). Spilletid: Hvis vi har det sjovt bliver det sgu nok hele eftermiddagen. :)
Du låner bare løs :) Du kan også låne Terraforming af mig.
Carlei
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 463
Joined: Mon Mar 04, 2013 3:27 pm
Location: Taastrup
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Carlei »

Er der stadig plads på Terraforming Mars i Modul 3?

Kan godt forklare regler hvis det bliver nødvendigt.
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Taibi »

Bugge wrote:Hermed mit input. Jeg har hele tiden hentydet til, at jeg kan overkomme at sætte mig ind i et spil med regelforklaring om dagen. Jeg kan dog stadigvæk forklare regler til spil jeg kender i forvejen :)

Modul 2 => The New Science (med regelforklaring - kan flyttes til modul 3 el 4, hvis i foretrækker det Taibi og Gunness)

Mvh,
Søren
Fornemt. Jeg er ved at planlægge andre spil, så når de er på plads, så melder jeg ind. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Taibi »

Vivi vil gerne på Clank i modul 2.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by BlueSwan »

Jeg vil gerne på Mechs vs Minions i Modul 3! så Jonezy, APK, BlueSwan, ledig.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by BlueSwan »

Stony wrote:
zfire wrote:Er der en der kunne være klar på at medbringe og introducere Indonesia i Modul 5? Det ser ud til at der er interesse nok.
Som jeg husker Indonesia, så vil jeg mene der er en overhængende fare for - i hvert fald med mange spillere - at man ikke når at blive færdig på den tid der er i modul 5.
Jeg tænker også umiddelbart at det er modul 1 eller 4. Jeg kunne principielt godt være frisk i modul 4, men ved ikke om jeg kan overkomme at sætte mig ind i reglerne til et så tungt spil, da jeg også skal sætte mig ind i Arkwright og planlægger udelukkende at spille nye spil på connen. Jeg kan dog sagtens tage mit eksemplar af Indonesia med og er også frisk på at spille i modul 4, hvis en anden vil påtage sig at styre reglerne.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by chr88 »

Jeg kan også medbringe spil fra min samling, bare sig til (kan sikkert også forklare regler) :)

Jeg har ikke selv hverken Islebound eller Aeon's End, så er der nogen, der har det, der vil sætte et modul op...? Jeg kan nemlig se, at der er mange, der har vist interesse for de to spil.
Inis står også ekstremt højt på min liste, hvis der er nogen, der har det og kan forklare regler.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Goblen »

Vil gerne fjernes fra Feast of Odin. Ser om jeg kan finde en gruppe i løbet af con :-)

Har et Inis jeg kan tage med Chr88.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Jonezy »

BlueSwan wrote:Jeg vil gerne på Mechs vs Minions i Modul 3! så Jonezy, APK, BlueSwan, ledig.
Tror faktisk at APK prøvede at tilmelde sig Flamme Rouge i samme modul, så der er vist stadig 2 pladser. Men han er også meget velkommen til at smadre minions sammen med os. :)
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Larsine »

Stony wrote:Modul 1: (fredag)
Arkham Horror : The Card Game : chrismalene,, [ledig], [ledig], [ledig]
Jeg snupper gerne en plads på Arkham Horror: The Card Game
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Larsine »

LuluChia wrote:Er der interesse for enten Betrayal at House on the Hill (med eller uden Widow's Walk ) eller Fury of Dracula i enten modul 1 eller 4? (Har også brug for en til at forklare reglerne.)
Jeg spiller meget gerne Betrayal, og forklarer gerne regler. Men jeg kan se at jeg kun er ledig i Modul 2 og 4, og der er du optaget af andet.
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by LuluChia »

Larsine wrote: Jeg spiller meget gerne Betrayal, og forklarer gerne regler. Men jeg kan se at jeg kun er ledig i Modul 2 og 4, og der er du optaget af andet.
Betrayal (altså spillet) er et stort ønske for mig så jeg tror jeg hopper fra Terra Mystica hvis vi kan få det op at køre i modul 4.
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Larsine »

LuluChia wrote:
Larsine wrote: Jeg spiller meget gerne Betrayal, og forklarer gerne regler. Men jeg kan se at jeg kun er ledig i Modul 2 og 4, og der er du optaget af andet.
Betrayal (altså spillet) er et stort ønske for mig så jeg tror jeg hopper fra Terra Mystica hvis vi kan få det op at køre i modul 4.
Så laver jeg:

Modul 4:

Betrayal at House on the Hill: Larsine, LuluChia, [ledig], [ledig], [ledig], [ledig]
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Djengis Con VIII - Spilplanlægning

Post by Bostrup »

BlueSwan wrote:
Stony wrote:
zfire wrote:Er der en der kunne være klar på at medbringe og introducere Indonesia i Modul 5? Det ser ud til at der er interesse nok.
Som jeg husker Indonesia, så vil jeg mene der er en overhængende fare for - i hvert fald med mange spillere - at man ikke når at blive færdig på den tid der er i modul 5.
Jeg tænker også umiddelbart at det er modul 1 eller 4. Jeg kunne principielt godt være frisk i modul 4, men ved ikke om jeg kan overkomme at sætte mig ind i reglerne til et så tungt spil, da jeg også skal sætte mig ind i Arkwright og planlægger udelukkende at spille nye spil på connen. Jeg kan dog sagtens tage mit eksemplar af Indonesia med og er også frisk på at spille i modul 4, hvis en anden vil påtage sig at styre reglerne.
Jeg er frisk på Indonesia i modul 4 og kan vel godt forsøge at læse og forklare regler (har heller ikke prøvet det før).
Post Reply