Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Stony »

Larsine wrote:Der plejer at komme en decideret spilplanlægningstråd, som nok er mere passende end denne tråd.
...og den plejer jeg at åbne for cirka en måned forud for selve connen.
Sidst spillet:
Image
Ney
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Thu Mar 02, 2017 10:07 pm

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Ney »

Stony wrote:Et kig i sidste års planlægningstråd, vil give et fingerpeg ift hvilke spil der rammer bordet.

http://germangames.dk/forum/viewtopic.php?f=37&t=8367
Fedt, der er både spil jeg kender, og spil jeg gerne vil prøve/lære bedre at kende. Så hvis det er niveauet så ser det meget spændende ud. Jeg er i hvertfald meget fristet, så må vi lige se om det kan passes ind i kalenderen.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Stony »

Ney wrote:Fedt, der er både spil jeg kender, og spil jeg gerne vil prøve/lære bedre at kende. Så hvis det er niveauet så ser det meget spændende ud. Jeg er i hvertfald meget fristet, så må vi lige se om det kan passes ind i kalenderen.
Det lyder godt. Planlægningstråden for i år regner jeg med bliver skudt igang lige omkring d. 1. April. Så kan du dels selv byde ind med spil du gerne vil have på bordet, eller efterlyse folk der eventuelt er villige til at introducere noget du gerne vil prøve.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Greve
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 70
Joined: Tue Feb 12, 2008 11:22 pm
Location: Århus

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Greve »

Jeg kan desværre ikke få det til og passe i år, så jeg melder fra ;-(
Mvh Jørgen Greve
User avatar
strato
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Sun May 15, 2016 12:36 pm
Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Wingspan, Everdell, Tash-Kalar, Titan, 7 Wonders Duel, Rococo
Location: Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by strato »

Hej,

Jeg vil vildt gerne med (for første gang) men har lidt logistik jeg venter på skal falde på plads.
Er der en tilmeldingsfrist/skarp bagkant udover at der selvf. kan blive fyldt op??

mvh Stefan a.k.a. Strato
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Stony »

strato wrote:Hej,

Jeg vil vildt gerne med (for første gang) men har lidt logistik jeg venter på skal falde på plads.
Er der en tilmeldingsfrist/skarp bagkant udover at der selvf. kan blive fyldt op??

mvh Stefan a.k.a. Strato
Jeg tvivler på der er hastværk. Deltagerloftet er på 60, men de to forrige år har vi ikke været mere end cirka 50.

Jeg vil dog sætte pris på en eventuel tilmelding senest en uge forinden, så jeg kan planlægge det økonomiske råderum inden jeg går igang med indkøb.

(Jeg vil heller ikke sige nej til en person der ønsker at tilmelde sig på selve dagen, men så kan jeg næsten ikke andet end bruge pengene på kage.)
Last edited by Stony on Tue Mar 14, 2017 10:17 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Bugge »

strato wrote:Hej,

Jeg vil vildt gerne med (for første gang) men har lidt logistik jeg venter på skal falde på plads.
Er der en tilmeldingsfrist/skarp bagkant udover at der selvf. kan blive fyldt op??

mvh Stefan a.k.a. Strato
Hej Stefan,

Hvis du med logistik mener transport, så kører jeg fra Gladsaxe fredag eftermiddag, og der vil være plads til dig, hvis du vil med.

Mvh,
Søren
Ney
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Thu Mar 02, 2017 10:07 pm

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Ney »

Hej,

Jeg vil også gerne med! Er i gang med at finde et sted at bo, og var bekymret for at flytning ville lige oven i weekenden, men det bliver først senere, så jeg er ledig!

Skal jeg bare overføre 400,- med det samme (og så ellers gøre som der står i første post)?

ps. Jeg kører fra Ishøj (eller måske Lyngby, men højst sandsynligt Ishøj) og leger gerne chauffør (kører også gerne en omvej).

/Ney
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Stony »

Ney wrote:Hej,

Jeg vil også gerne med! Er i gang med at finde et sted at bo, og var bekymret for at flytning ville lige oven i weekenden, men det bliver først senere, så jeg er ledig!

Skal jeg bare overføre 400,- med det samme (og så ellers gøre som der står i første post)?

ps. Jeg kører fra Ishøj (eller måske Lyngby, men højst sandsynligt Ishøj) og leger gerne chauffør (kører også gerne en omvej).

/Ney
Velkommen ombord. :)

Vi er nået dertil i forløbet, at det fulde beløb skal forfalde. Så du betaler bare de 400 i eet hug.

Når vi kommer et par uger længere frem, opretter jeg en planlægningstråd. Der er en del der godt kan lide at planlægge hvad der skal spilles den weekend. Der er også andre der bare dukker op, og ser hvad de så kan få spillet. Det er vist et spørgsmål om personlige præferencer. Jeg synes jeg oplever at hvis man gerne vil have nogle tungere spil på bordet, så er man nødt til at planlægge. De kommer som regel ikke på bordet spontant.
Sidst spillet:
Image
User avatar
strato
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Sun May 15, 2016 12:36 pm
Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Wingspan, Everdell, Tash-Kalar, Titan, 7 Wonders Duel, Rococo
Location: Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by strato »

Stony wrote:
strato wrote:Hej,

Jeg vil vildt gerne med (for første gang) men har lidt logistik jeg venter på skal falde på plads.
Er der en tilmeldingsfrist/skarp bagkant udover at der selvf. kan blive fyldt op??

mvh Stefan a.k.a. Strato
Jeg tvivler på der er hastværk. Deltagerloftet er på 60, men de to forrige år har vi ikke været mere end cirka 50.

Jeg vil dog sætte pris på en eventuel tilmelding senest en uge forinden, så jeg kan planlægge det økonomiske råderum inden jeg går igang med indkøb.

(Jeg vil heller ikke sige nej til en person der ønsker at tilmelde sig på selve dagen, men så kan jeg næsten ikke andet end bruge pengene på kage.)

Super! Tusinde tak for det positive svar :-)
Bugge wrote:
strato wrote:Hej,

Jeg vil vildt gerne med (for første gang) men har lidt logistik jeg venter på skal falde på plads.
Er der en tilmeldingsfrist/skarp bagkant udover at der selvf. kan blive fyldt op??

mvh Stefan a.k.a. Strato
Hej Stefan,

Hvis du med logistik mener transport, så kører jeg fra Gladsaxe fredag eftermiddag, og der vil være plads til dig, hvis du vil med.

Mvh,
Søren
Fantastisk! Det vil være fedt hvis vi kan finde ud af noget fælles transport ... sender en pb
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Gunness »

Maibritt og jeg vil gerne melde os til.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by APK »

Hej Søren,

Jeg vil også gerne lægge billet ind på et sæde i den bus ligesom sidste år (denne gang både frem og tilbage!), hvis det er muligt?

mvh
Eivind
Bugge wrote: Hej Stefan,

Hvis du med logistik mener transport, så kører jeg fra Gladsaxe fredag eftermiddag, og der vil være plads til dig, hvis du vil med.

Mvh,
Søren
/APK
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Bugge »

APK wrote:Hej Søren,

Jeg vil også gerne lægge billet ind på et sæde i den bus ligesom sidste år (denne gang både frem og tilbage!), hvis det er muligt?

mvh
Eivind
Hej Eivind,

Det kan godt lade sig gøre, men så er vi også fyldt op, da jeg regner med at Cosworth også skal presses ind i den lille Avensis.

Soveposer skal på skødet, da der skal være plads til brætspil i bagagerummet, not 8)

Søren
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by APK »

Lyder godt! Tak Søren.

Bugge wrote:
APK wrote:Hej Søren,

Jeg vil også gerne lægge billet ind på et sæde i den bus ligesom sidste år (denne gang både frem og tilbage!), hvis det er muligt?

mvh
Eivind
Hej Eivind,

Det kan godt lade sig gøre, men så er vi også fyldt op, da jeg regner med at Cosworth også skal presses ind i den lille Avensis.

Soveposer skal på skødet, da der skal være plads til brætspil i bagagerummet, not 8)

Søren
/APK
Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Bostrup »

Jeg vil gerne deltage.
Post Reply