Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Larsine »

Opsamling på Hvalsø station er nok en mulighed for nogen, men hvis du kommer vestfra, kan jeg tilbyde lift fra/til Sorø station. Så undgår du i det mindste at skulle skifte tog på Roskilde station, og et forkorter nok også rejse tiden en del.
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Affenberg »

Har smidt penge efter Steens magiske drejeskive telefon og tilmelding efter den magiske djengis postkasse.
Vi ses om 64 dage! :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Stony »

@Affenberg. Fornemt. Velkommen ombord. :)

Meddelelse til alle:

Det må så også blive startskuddet for den næste omgang, som går på den sidste del af betalingen.

Her pr. 1. Marts, skal jeg betale det fulde beløb for leje af Lerbjergcenteret, så jeg vil gerne bede folk om at betale restbeløbet. Det er ikke alle der har husket at skrive tilmelding til mig på mail, men jeg vil skrive rundt på mail også fra dem der har husket det.

Så snart jeg modtager betaling fra folk, vil jeg i top-indlægget markere vedkommende med fed skrift, så man kan se at jeg har registreret betalingen. Jeg vil bestræbe mig på at opdatere listen mindst en gang om dagen.

Sidste år var der lidt tvivl omkring hvordan det ser ud, hvis man bliver nødt til at melde afbud, så lad mig lige ridse det op.

Det er som udgangspunkt kun den første 50'er der er non-refundable. Det var noget jeg tilføjede, da jeg et år oplevede at folk skyndte sig at tage alle pladserne så snart tilmelding blev åbnet, og en måned før Con'en skulle starte, faldt over halvdelen fra. (Ja, seriøst. Over halvdelen) Så introducerede jeg tilmeldings-50'eren, for at begrænse det tilmelding til dem der havde en god ide om at de faktisk mente det.
Restebeløbet kan man godt få retur, såfremt man bliver forhindret. MEN. Hvis afmeldingen falder for tæt på connens afvikling, forbeholder jeg mig ret til at sige, at nu er pengene øremærket til bestemte formål. Der er afsat budget til maden osv. Og så må man i stedet nøjes med et tilbud om en fribillet til det efterfølgende år.
Sidst spillet:
Image
PeterLageri
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Wed Feb 05, 2014 10:18 pm
Favoritspil: Advanced Squad Leader
Empires In Arms.
Guns of August.
Korean War
The Longest Day
1830
Republic of Rome.
Generelt spil fra The Avalon Hill Game Company og Victory Games fra før Hasbro.
Robo Rally.
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by PeterLageri »

Ta dah! 350kr sendt.
Med venlig hilsen
Peter Lageri.
User avatar
Michael_W
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Mon Sep 26, 2011 11:16 am
Favoritspil: EuroGames med dybde
Location: Kirke Hyllinge, Lejre

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Michael_W »

Fuldt beløb overført!!
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Goblen »

Asbpo og Goblen betalt for via Mobilepay.
User avatar
Tommy
Posts: 9
Joined: Sat Feb 08, 2014 2:47 pm
Location: Kolding

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Tommy »

Tilmeldt og betalt, håber at jeg får transporten til at gå op. :D

Glæder mig til at møde jer.
Image
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Skumle »

Betalt :shock:
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Goblen »

@Stony.

Er det OK at melde en mere på så sent?

Min anden søn vil gerne med og jeg betaler bare med det samme når du har sagt OK.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Stony »

Anytime. Vi er slet ikke i nærheden af det fastsatte loft på 60 deltagere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by BlueSwan »

Stony wrote:Anytime. Vi er slet ikke i nærheden af det fastsatte loft på 60 deltagere.
Er det bekymrende ift økonomien?
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Stony »

Det vil fra et økonomisk standpunkt altid være sjovere at være fuldt hus end hvis man kun er det halve. De første adskillige tusind kroner er jo øremærket til leje af Lerbjergcenteret. Først derefter begynder der at kunne afsættes til mad. Og når det har nået et fornuftigt niveau, bliver der overskud til ekstrating som kage og andet sjov. Hvis vi ikke bliver flere end nu, bliver det stramt. Men der plejer jo gerne at komme en række tilmeldinger efterhånden som vi nærmer os.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Goblen »

Betalt for min anden søn Joakim :-)
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by BlueSwan »

Stony wrote:Det vil fra et økonomisk standpunkt altid være sjovere at være fuldt hus end hvis man kun er det halve. De første adskillige tusind kroner er jo øremærket til leje af Lerbjergcenteret. Først derefter begynder der at kunne afsættes til mad. Og når det har nået et fornuftigt niveau, bliver der overskud til ekstrating som kage og andet sjov. Hvis vi ikke bliver flere end nu, bliver det stramt. Men der plejer jo gerne at komme en række tilmeldinger efterhånden som vi nærmer os.
Kunne det være en overvejelse at annoncere connen på nogle af facebook grupperne, eller vil du helst holde det ren germangames?
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Djengis Con VIII - d. 28. April-30. April 2017

Post by Taibi »

Der er Brætspilsfestival i Aarhus i weekenden, derefter vil vi prøve at se om vi ikke kan få flere med end de 4 der lige nu er på listen.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Post Reply