Tak for endnu en god DC til Stony!

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Sir William »

Takker også for en fortræffelig weekend, igen en super indsats fra Steen men også at det fungerede godt med de individuelle opgaver.

Hyggeligt at møde flere igen men også en masse nye, unge som gamle.

Har allerede booket weekenden med 1. Maj næste år. Bare ærgerligt der er så laaaaaang tid til!
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Goblen »

Det var fantastisk at få hilst på alle jer gode mennesker :-)
Det var fantastisk at få spillet en masse fede brætspil - sågar et fra 1979.
Det er fantastisk at Steen arrangerer dette, og der er bare styr på det hele. Virkelig fedt.

Vi var alle trætte, men glæder os alle til næste år.

/Brian
User avatar
Pejk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Fri Jul 18, 2014 11:44 pm
Favoritspil: X-Wing, Hansa Teutonica og Euphoria.
Location: Espergærde

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Pejk »

Jeg vil også gerne sige tak, for en rigtig hyggelig og velarrangeret weekend, til medspiller og modspiller, som alle var medleverandøre af den fantastiske stemning.

Jeg glæder mig til næste år.

/Pejk
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by chr88 »

Jeg takker også for i år. Som altid hyggeligt at spille med både nye folk og gamle kendinge! :)
Jonezy wrote:også tak til alle jer andre for at skabe en super rar stemning.
- og til dem der skabte en ond stemning i Fief...! :twisted:
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by zutcorp »

Glæder mig allerede til næste år!
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Jens_Hoppe »

Håber I havde en god weekend. Jeg er lidt misundelig! :)

Image
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Sir William »

chr88 wrote:Jeg takker også for i år. Som altid hyggeligt at spille med både nye folk og gamle kendinge! :)
Jonezy wrote:også tak til alle jer andre for at skabe en super rar stemning.
- og til dem der skabte en ond stemning i Fief...! :twisted:
:twisted:

Ja, hvem gjorde dog det????? :roll:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Stony »

Jeg vil også lige takke alle deltagere for god ro og orden. :)

Der er mange der bekymret spørger til om jeg nu får spillet, jo det gør jeg skam. Der er moduler hvor jeg bevidst vælger det fra, fordi jeg har andre ting jeg lige synes trænger til min opmærksomhed, og det er et bevidst valg.

Dette års mest episke spil - og her er jeg overbevist om at jeg kan tale for HELE connen på tværs af alle de spillede spil - må være det StarCraft spil vi fik sat op lørdag efter aftensmad. Der var nogle ting der lige skulle ordnes, ting der skulle ryddes ud af grundspillet for at gøre plads til opdaterede komponenter fra udvidelsen, og så var der en lang lettere famlende regelforklaring fra undertegnede. Så klokken nåede hen omkring halv ni til ni tiden, før vi faktisk gik igang med at spille. Vi var også først færdige og kunne gå i seng omkring halv fire om morgenen. Protoss fik tilskuerprisen for "most aggressive play" og havde terrans på hælene, men det blev også deres svanesang da de blev fanget i en to-frontskrig med hhv. terrans og zerg på hver sin front, og de endte med næsten at blive udryddet. Det endte med en storslået sejr til team Zerg bestående af digter og undertegnede. 8)

Image
Et situationsbillede ved spillets afslutning, hvor jeg netop havde indtaget min fjerde planet.

Der var også en ret velvoksen bazar i år. Selv fik jeg afsat de fleste af de spil jeg havde med, og på tværs af hele bazaren så det ud til at cirka halvdelen af spillene skiftede ejermand.
Image
Image

Det var en dejlig con, og jeg er godt tilfreds med de nye lokaler. Der er kun få ankepunkter så som længden på sengene og belysningen i den ene sal. Men det er ting jeg tænker må være muligt at gøre noget ved eller planlægge sig ud af næste år.

Størrelsesmæssigt synes jeg der var fornuftigt med plads, men jeg tænker at hvis vi skal spise samlet, så bliver det en kende mokket, hvis vi kommer op på Lerbjergcenterets kapacitet på 66 personer. Men det må stå sin prøve såfremt vi kommer derop. Jeg tvivler på det vil ske allerede næste år, men vi må se.

Jeg var meget træt da jeg kom hjem, og jeg endte med at måtte tage mig en morfar på et par timer. Det var også tiltrængt efter ca. 5 timers søvn den første nat og knapt 4 timers søvn den anden. Ingen klager der, for den manglende søvn skyldes ikke at jeg ikke kunne sove, men at jeg kom sent i seng og op igen tidligt for at komme igang igen. :)

Og så kommer min næste udfordring næste år, for det må blive der, hvor jeg i højere grad får uddelegeret nogle områder. Det vil i hvert fald blive mit primære fokus. Tak for i år.
Sidst spillet:
Image
User avatar
rasmusslot
Posts: 8
Joined: Wed Feb 26, 2014 11:50 pm
Favoritspil: Ra, Ticket to Ride, Castles of Burgundy, Galaxy Trucker, Canasta..
Location: Brøndbyøster

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by rasmusslot »

Jeg vil også gerne sige tak til Steen! Og der var ingen mangel på dejlige mennesker at spille med. Jeg har også skrevet næste år i kalenderen.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by digter »

Jens_Hoppe wrote:Håber I havde en god weekend. Jeg er lidt misundelig! :)

Image
Vi mangler en "like" knap :)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14611
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Frouvne »

digter wrote:
Jens_Hoppe wrote:Håber I havde en god weekend. Jeg er lidt misundelig! :)

Image
Vi mangler en "like" knap :)
Eller en "føler-med-dig!-knap! Stakkels Jens! :cry:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14611
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Frouvne »

Jeg kan kun istemme den megen ros til arrangør og hele arrangementet. Endnu en gang var det en stor fornøjelse at deltage i DC. Den nye lokation betød en generel opgradering af faciliteterne og med det stigende deltagerantal Con'en har været udsat for, var det nok en rigtig fornuftig disposition. Køkkenet var meget bedre trimmet til arrangementet end det, vi tidligere har haft, flere sovesale og tre rum at spille i var altsammen med til at højne kvaliteten af oplevelsen. Omgivelserne var et stort plus ... måske man mere aktivt skulle gøre brug af dem en anden gang. Det virkede også som om afviklingen af de praktiske opgaver forløb uden de store problemer. Tak for denne gang til jer alle ... vi ses igen til næste år!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Håber I havde en god weekend. Jeg er lidt misundelig! :)

Image
Årets bedste e-postkort. Men du må øve dig lidt mere på at se lidende ud. :lol:
Jeg håber du har en fantastisk tur som plaster på såret.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Uhre
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 394
Joined: Sun Apr 13, 2014 3:02 pm
Favoritspil: Carcasonne, Robo Rally
Location: Tåstrup

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Uhre »

Ja, det var så andet år, jeg var med. Men bestemt ikke sidste.

Mange tak til Stony for endnu engang at have planlagt og udført et fantastisk arrangement. Jeg er en af dem, der har spurgt "bekymret" til om du nu får spillet. Men jeg ved også godt, at det er vigtigt for dig, at det hele går så perfekt som muligt. Og det kan vi andre jo bare være glade for. Jeg synes stadig, der burde arbejdes på at få uddelegeret noget af arbejdet med planlægning og udførelse, så du kunne have lidt mere tid selv, og jeg stiller mig gerne til rådighed.

Jeg vil også takke alle de andre deltagere i con'en for at være rare at være sammen med og tålmodige med at forklare for og hjælpe spillere med mindre erfaring og viden om de enkelte spil.

Jeg glæder mig allerede til næste år :-)
Image

- Common sense is not so common
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Sir William »

Steen, kan ikke rigtig se dine billeder. Prøve 2 browsere nu uden succes.
Post Reply