Djengis Con V - Planlægning m.m.

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by akwlinka »

Larsine wrote:Jeg vil meget gerne spille med i Russian Railroads, som jeg aldrig har prøvet før, men hvis det ligger i modul 1, vil jeg alligevel heller spille Das Motorsportspiel. Måske kunne der laves endnu gang RR i et andet modul?
Jeg vil gerne spille RR med dig, da mit ønske om deltagelse i modul 1 ikke er registreret. Og jeg har ellers ikke sat mig på noget.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

akwlinka wrote:
Larsine wrote:Jeg vil meget gerne spille med i Russian Railroads, som jeg aldrig har prøvet før, men hvis det ligger i modul 1, vil jeg alligevel heller spille Das Motorsportspiel. Måske kunne der laves endnu gang RR i et andet modul?
Jeg vil gerne spille RR med dig, da mit ønske om deltagelse i modul 1 ikke er registreret. Og jeg har ellers ikke sat mig på noget.
Pis. Ja, det kan godt gå for stærkt med opdateringerne. :(
Sidst spillet:
Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by zutcorp »

Jeg springer fra Imperial i Modul 1 og til Das Motorsportspiel

Vi god meget gerne spille Imperial i modul 2 eller 3. Hvis ikke der bliver muligt, spiller jeg gerne Battlelore eller X-wing i modul 2.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Frouvne »

Jeg er også på Das Motorsportspiel i modul 1.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

Motorsportspiel er sat på, men jeg har altså ikke trawlet alle gamle indlæg igennem, for at se hvem der har udtrykt interesse for at deltage. Nogle mennesker har jo i mellemtiden skrevet sig på noget andet i samme modul. Så jeg lader pladserne være åbne, indtil folk specifikt giver tilsagn om at de gerne vil på i modul 1.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Bostrup »

Jeg vil gerne være med til Das Motorsportspiel i Modul 1 og Eclipse i Modul 3.
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Myde »

Nogen der ville være med på noget RoboRally, fx Modul 4 lørdag aften?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Gunness »

Modul 4:
Allan (Frouvne) og jeg planlægger et Francis Tresham-spil. Enten det originale, klassiske Civilization eller Revolution: The Dutch Revolt. Begge er sat til at vare ca. 5 timer, hvilket er ret voldsomt (!), men det burde kunne lade sig gøre at afkorte (fx . ved at aftale nogle neddroslede vinderkriterier eller en fast spilletid). Er der nogen, der kunne være friske på et af de to? Det er jo sjældent, at man har tid til at få sådanne kolosser på bordet :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Helle »

Modul 4 vil gerne på Got lørdag aften.
... Hvis der bliver grundig regelforklaringer... Det er år siden, at jeg har spillet det.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Jens_Hoppe »

Gunness wrote:Modul 4:
Allan (Frouvne) og jeg planlægger et Francis Tresham-spil. Enten det originale, klassiske Civilization eller Revolution: The Dutch Revolt.
Jeg ville egentlig gerne spille Civilization igen, men jeg har ikke tid i modul 4... :?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Black Sea »

Stony wrote:Modul 1: (fredag)
Das Motorsportspiel : larsine, Frouvne, zutcorp, [ledig], [ledig], [ledig], [ledig], [ledig]
Stony wrote:Modul 3: (lørdag eftermiddag)
Eclipse incl. udvidelse : Stony, [ledig], [ledig], [ledig], [ledig], [ledig]
Stony wrote:Modul 5: (søndag)
Drum Roll: Larsine, Jeppe, jondifool, [ledig]
Jeg vil gerne deltage i ovenstående 3 spil - kan godt forklare regler til Eclipse + Rise of the Ancient.
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by zutcorp »

Jeg skal nok studere til regler! :-)

Kunne godt tænke mig at prøve en af udvidelserne, men de kræver nok man har læst op til A Dance of Dragons (eller er ligeglad med spoilere), og det er ved ikke tilfældet?
Helle wrote:Modul 4 vil gerne på Got lørdag aften.
... Hvis der bliver grundig regelforklaringer... Det er år siden, at jeg har spillet det.
User avatar
Maibritt
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 220
Joined: Fri Nov 30, 2007 1:34 am
Location: Amager

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Maibritt »

Gunness wrote:Modul 4:
Allan (Frouvne) og jeg planlægger et Francis Tresham-spil. Enten det originale, klassiske Civilization eller Revolution: The Dutch Revolt. Begge er sat til at vare ca. 5 timer, hvilket er ret voldsomt (!), men det burde kunne lade sig gøre at afkorte (fx . ved at aftale nogle neddroslede vinderkriterier eller en fast spilletid). Er der nogen, der kunne være friske på et af de to? Det er jo sjældent, at man har tid til at få sådanne kolosser på bordet :)
Jeg vil gerne være med på Civilization :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Helle »

zutcorp wrote:Jeg skal nok studere til regler! :-)

Kunne godt tænke mig at prøve en af udvidelserne, men de kræver nok man har læst op til A Dance of Dragons (eller er ligeglad med spoilere), og det er ved ikke tilfældet?
Helle wrote:Modul 4 vil gerne på Got lørdag aften.
... Hvis der bliver grundig regelforklaringer... Det er år siden, at jeg har spillet det.
Næh, jeg begyndte at læse, men det fik jeg ikke gjort meget ved. Så jeg er lige på denne serie skærmafhængig ... Og kender ikke børgerne. Hvis du gerne vil spille udvidelse, kan jeg sagtens spille noget andet. Det er slet ikke et problem.
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by zutcorp »

Næh, jeg begyndte at læse, men det fik jeg ikke gjort meget ved. Så jeg er lige på denne serie skærmafhængig ... Og kender ikke børgerne. Hvis du gerne vil spille udvidelse, kan jeg sagtens spille noget andet. Det er slet ikke et problem.
Uha nej, jeg har kun spillet grundspillet en enkelt gang, så det er bestemt ikke noget krav!

Vi venter til næste år når skærmen følger med :-)
Post Reply