Interesse for fast Android: Netrunner turnering i København?

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
christianmp
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Tue Aug 06, 2013 12:02 pm

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by christianmp »

Jeg vil da også lige melde ind og sige at jeg godt kunne være på nogle faste dage, og her vil en mandag bestemt passe fint ind i min ugeplan.
At jeg endnu ikke besidder eller har prøvet Netrunner er så en helt anden sag, men det kommer nok. Jeg har været så heldig at låne det i næste uge, så må jeg se om jeg kan få tærsket regler og dets lige igennem.

Jeg håber at vi kan forene en god portion runners.
Kunne folk også være hooked på at spille i faraos i Lyngby, såfremt de tillader det?
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by BlueSwan »

Jeg er bestemt interesseret - både i turneringer og casual. Det er et sindsygt fedt spil. Desværre er jeg tidsmæssigt enormt presset i den kommende tid, så det er ikke sikkert at jeg kan deltage meget lige her og nu, men meget gerne senere. :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Da Senzai »

Rune og Krasch - tak for uddybebelsen! :D

Fedt, at se spillere mere melde sig på banen i form af Emil og Christian! (edit: og Blue Swan! :D)

Jeg kan allerede mærke, det bliver godt det her!

Hvis det bliver Lyngby (hvilket jeg ikke håber!), så kan jeg kun i weekenden. Det er døden for mig at komme hjem der fra.

I forvejen passer Mandag aften mig ad helvedes til, da Tirsdag er den dag, jeg har meget presset på arbejdet og møder tidligt. SÅ JEG NEEDER MY SLEEP, SÅ JEG KAN PERFOME TIRSDAG! (nå ja, og så er det Munchkin-Mandag 2 mandage om måneden, og jeg vil gerne starte til karate igen, når jeg er en gang er recoveret fra min arbejdseskade, og, og, og .. You get the idea!)

Men altså. Er det mandag vi kan få lokaler er det mandag vi spiller ^_^. I har jo sikkert også dage, der ikke passer jer så godt, og skal det her lykkedes gælder det om, at have Ja-hatten på.

Bliver det i lyngby en hverdag, melder jeg allerede ud, at jeg ikke kan, da det tager tusinde år (mindst) for mig at komme hjem. Lørdag er okay, selvom jeg ville blive ked af ikke at kunne spille Magic der.
Image
christianmp
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Tue Aug 06, 2013 12:02 pm

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by christianmp »

Jeg ser også helst at det bliver i KBH at vi får arrangementerne op at køre.
Lyngby er bare så fandens praktisk, da det er tæt på mig.

Jeg synes at mandag lyder som et godt udgangspunkt og så må vi tage den derfra.

Har i dag valgt at købe spillet, selvom jeg havde fået lovning på at låne det. Stedet hvor jeg ville bestille havde 1 left in stock, så det var bare at tænke hurtigt og få købt det. Jeg ville jo ende med at købe skidtet under alle omstændigheder.


Sååå ehh, hvornår starter vi?... Cue: Jake Helms.
Emilploeger
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Fri Aug 02, 2013 10:11 pm
Favoritspil: Android: Netrunner
Dominion
Agricola
Location: København

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Emilploeger »

Morten Petersen wrote: Mandag er normalt Warhammer-aften, men fordi vi stadig er under noget ombygning, holder vi for tiden ikke Warhammer-aften om mandagen, og jeg vil derfor opfordre til at bruge mandagene de kommende måneder til Netrunner (vi har åbent til kl. 23.00).
Når vi er færdige med ombygningen (til november), burde vi generelt have god plads til at I mere frit kan vælge jeres foretrukne spildag.
Da Senzai wrote: Men altså. Er det mandag vi kan få lokaler er det mandag vi spiller ^_^. I har jo sikkert også dage, der ikke passer jer så godt, og skal det her lykkedes gælder det om, at have Ja-hatten på.
Det er rimelig oplagt, at vi starter en fast spilledag mandag aften i Faraos, Skindergade. Det er nogenlunde centralt, der er god interesse og vigtigst af alt, der er lokaler til os :)

Forslag: Første gang mandag den 9. sept kl 18 i Faraos, Skindergade! (Eller den 2. sept, men der bliver det uden mig)
christianmp wrote: Jeg håber at vi kan forene en god portion runners.
Kunne folk også være hooked på at spille i faraos i Lyngby, såfremt de tillader det?
Mon ikke, der bliver mulighed for det også? Men jeg vil stadig holde på at starte i Skindergade pga. central placering.
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Jake Helms »

Jeg kan heller ikke her mandag d. 2., så jeg foreslår ligeså, at vi starter mandag d. 9. september, i Faraos Cigarer, Skindergade 27 - så er det vidst meldt ud :).

Jeg arbejder også selv tættest på Faraos Lyngby, men efter at have været derinde i dag, så tror jeg ikke, at det er en særligt god idé. Jeg spottede kun 5 borde i lokalet. Det ene blev brugt til udstyr lige pt. (det kunne man sikkert godt have ryddet, ved at spørge pænt oppe i biksen), mens ét var ledigt, ét var optaget af Magic-kort og de 2 sidste blev brugt til et kæmpestort Warhammer-terræn. Det er ikke specielt gode forhold, og så er der ikke plads nok til, at vi kan garantere muligheden for at være 8 spillere hver mandag aften, virker det til - og der er slet, slet ikke plads til, at vi kan vokse os større end det, virkede det til. Det ultimative mål, den store drøm, det ville være at få Danmarksmesterskaberne i Netrunner til København næste år - og det kan kun ske i Faraos København.

Faraos København har jo sådan set inviteret til om mandagen, og vilkårene virker til at være fremragende. Lyngby kan evt. komme på senere - nu ser vi, hvad der sker, hvis vi starter Netrunner Nights op hver mandag i Faraos København.

Mht. turneringsbidrag til præmier, som folk var inde på tidligere, så ville det under alle omstændigheder blive et symbolsk beløb. I det første stykke tid foreslår jeg, at vi holder det uden præmier. Hvis vi kan have 2 mandag aftener i træk, hvor vi får spillet Netrunner, så hører jeg mig ad med Morten eller en anden Faraos-medarbejder, hvad vi kan gøre mht. et Game Night Kit, og så ser vi på det derfra. Et eventuelt beløb vil formegentlig være på allerhøjst 30kr - skulle det hænde, at 30kr fra hver af os ikke kan betale et Game Night Kit, så betaler jeg resten af egen lomme. Det ville så, under alle omstændigheder, også kun være én gang om måneden, timet så det passer med, at man kan have fået fingrene i den nyeste Data Pack.

Mht. tidspunkt, så tænker jeg, at vi starter mandag d. 9. klokken 18.00. Her regner jeg med at være klar til noget dejligt, casual Netrunner. Klokken 19-ish kan vi så se på, om vi eventuelt skal køre et par runder Swiss noget af aftenen, eller om vi bare skal fortsætte i samme spor.

Jeg glæder mig til at se jer!
/Jakob
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Da Senzai »

Kanont, jeg er inde i faraos klokken 18, så! Måske lidt før, da jeg allerede har fri 15 om Mandagen.

Jeg er helt, helt ny til NetRunner, så jeg håber I bærer over med, at jeg ikke kender kortene endnu. Efter et par faste spilaftener regner jeg med, at det bliver lidt bedre ^_^

Vi ses! :D
Image
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Simon Skov »

Yes! En fast Netrunner dag har længe været tiltrængt - den ene gang inde i KBK var sjov, men da jeg har svært ved at få folk i omgangskredsen overtalt har det været lidt småt med modspillere. Når det her er oppe at køre kan jeg måske også bedre retfærdiggøre udgifterne til at få købt nogle datapacks ;)
Vi ses d. 9. kl. 18.
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by krasch »

Mandag d.9 er en aftale.
Da Senzai, - jeg har selv haft en meget lang pause fra Netrunner, så jeg er selv temmelig rusten. Jeg kender heller ikke kortene fra de seneste chapterpacks/expansions, så du er ikke helt alene :)
Image
Ambroz
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Fri May 03, 2013 9:48 am

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Ambroz »

Kigger Jer over skulderen, og kunne godt være interesseret i at være med.
Har Core set + 1 Datapack, men har ikke fået det spillet endnu.. :/
christianmp
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Tue Aug 06, 2013 12:02 pm

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by christianmp »

Jake Helms wrote:Jeg glæder mig til at se jer!
/Bjarke.... Bjarke the Fighter
*FIXED*

Det lyder sgu godt. Vi ses d.9 klokkken 18.
Mit A:NR er på vej med posten, så der skal studeres kort og leges med deck-building. Sidst jeg rodede med kort var i 5.klasse og her taler vi MtG 4th edition.

Mht os helt grønne (Da Senzai, Jake Helms og undertegnede) så kunne det måske være en fordel at få en af de lidt mere rutinerede til at guide/vejlede os et enkelt spil eller to.
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Simon Skov »

Jeg er sikker på at vi nok skal finde på noget med de, der ikke har spillet så meget før, eller slet intet. Personligt bruger jeg gerne noget af tiden på at agere underviser.
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Da Senzai »

Jeg tænkte, at der helt sikkert mvære flere, der spiller NetRunner og som ikke har en bruger herinde på GermanGames. Jeg har derfor skrevet om Netrunner, og linket til denne tråd på andre fora, jeg besøger.

Det gælder om at sprede ordet, og det kunne være, vi er så heldige at der er en enkelt netrunner eller to, der ser mit indlæg ^_^
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Rune Petersen »

Jeg er ligeledes frisk d. 9.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by BlueSwan »

Er der nogen i denne tråd der rent faktisk bor nord for København? Jeg bor helt oppe i Helsinge og at spille Netrunner i midten af København fra kl.18 af på mandage er desværre næppe realistisk. Især ikke da jeg typisk først kan køre hjemmefra omkring kl.19... :(
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply