Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Kanzler »

Helle wrote:UHA ... nu begynder jeg også at glæde mig ....

Allan og jeg vil høre, om der er nogen, der har tid og lyst til at spille deduktionsspil med os lørdag formiddag.
Spillene er ikke lagt helt fast, men vi har kig på nogle stykker - og vi må kunne nå et par forskellige. Allan forklarer regler. Deltagerloft fire.
Signe og Jeg kunne også meget vel lokkes til at deltage i nogle deduktionsspil lørdag formiddag, hvis der er mulighed
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Kanzler »

Jeg vil meget gerne deltage i High Frontier fredag aften, hvis der stadigvæk er en ledig plads
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Frouvne »

Kanzler wrote:
Helle wrote:UHA ... nu begynder jeg også at glæde mig ....

Allan og jeg vil høre, om der er nogen, der har tid og lyst til at spille deduktionsspil med os lørdag formiddag.
Spillene er ikke lagt helt fast, men vi har kig på nogle stykker - og vi må kunne nå et par forskellige. Allan forklarer regler. Deltagerloft fire.
Signe og Jeg kunne også meget vel lokkes til at deltage i nogle deduktionsspil lørdag formiddag, hvis der er mulighed

Så er vi fem mand (m/k) og det går nok også an (Helle, BlackSea, Kanzler, Signe og undertegnede). Flere skal vi dog heller ikke være. Jeg regner med at tage Larry Levys Deduce or Die med, som jeg forventer ingen af os har spillet. Men det lyder overordentlig lovende. Hvad det i øvrigt bliver vil jeg lige finde ud af. Black Vienna er en oplagt kandidat. Hvis vi skal spille flere deduktionsspil i træk, skal de jo nok ikke alle være lige tunge.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Frouvne »

MortenL wrote:Kunne nogen være interesserede i at spille Planet Steam? Det er en ret stor kasse at slæbe med, så det er kun hvis der er interesse for det.
Noget kunne tyde på, det ikke bliver ved denne lejlighed. Mit skema er i hvert tilfælde fyldt op. Jeg kunne dog snildt lokkes til det ved en anden lejlighed. Jeg har kun spillet det en enkelt gang, men jeg blev kun mere nysgerrig af den oplevelse, så måske en anden god gang.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Jeg sigter efter at være i hytten ca. kl. 16.00 for at sætte varer af.

Kort derefter bliver jeg nødt til at køre igen, så det ville være dejligt om der er nogen deroppe inden jeg kører ca 16.15. Ellers bliver jeg nødt til at låse hytten, og så er jeg først tilbage igen ca. 17.15-17.30 stykker.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Jens_Hoppe »

Kanzler wrote:Jeg vil meget gerne deltage i High Frontier fredag aften, hvis der stadigvæk er en ledig plads
Det burde der være. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Larsine »

Stony wrote:Jeg sigter efter at være i hytten ca. kl. 16.00 for at sætte varer af.

Kort derefter bliver jeg nødt til at køre igen, så det ville være dejligt om der er nogen deroppe inden jeg kører ca 16.15. Ellers bliver jeg nødt til at låse hytten, og så er jeg først tilbage igen ca. 17.15-17.30 stykker.
Bare læg nøgle under dørmåtten :lol:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Larsine wrote:Bare læg nøgle under dørmåtten :lol:
Jeg ændrer lige planen igen. Jeg regner med - alt afhængig af hvordan trafikken arter sig - at lande i hytten et sted mellem 16.00 og 16.30. Og derefter kan folk bare dukke op.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Kanzler »

Jens_Hoppe wrote:
Kanzler wrote:Jeg vil meget gerne deltage i High Frontier fredag aften, hvis der stadigvæk er en ledig plads
Det burde der være. :)
Super 8)
Post Reply