Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
Wolvie
Posts: 5
Joined: Wed Mar 17, 2010 4:00 pm

Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by Wolvie »

Hejsa! faldt lige over den her fantastiske side, ved ikke lige hvordan jeg som brætspils nørd kan havde undladet det, men så'n er det jo.. Vil bare lige informere folk fra Århus og omegn, at der alle onsdage i de lige uger er fri brætspil og kaffe ved frontløberne i Århus, Det er rigtig hyggeligt, vi plejer at være en 20-30 stykker og der bliver spillet alt fra de simple gamle spil til de mere komplicerede.. og frontløberne giver kaffe og kage :)

Håber at se nogen af jer :D

Tjek linket
http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 353&ref=ts

Adressen er:
Mejlgade 35 b
8000 Århus C
(det ligger helt bagerst i baggården)
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by qute »

Wolvie wrote:Hejsa! faldt lige over den her fantastiske side, ved ikke lige hvordan jeg som brætspils nørd kan havde undladet det, men så'n er det jo.. Vil bare lige informere folk fra Århus og omegn, at der alle onsdage i de lige uger er fri brætspil og kaffe ved frontløberne i Århus, Det er rigtig hyggeligt, vi plejer at være en 20-30 stykker og der bliver spillet alt fra de simple gamle spil til de mere komplicerede.. og frontløberne giver kaffe og kage :)
Fedt tiltag! Held og lykke med det :D
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by Aratar »

Hej

Det lyder super. Vi er også en 25-30 stykker, der har en brætspilsmailingliste. Vi spiller hver tirsdag og nogle lørdage. Du kan bare melde tilbage, hvis du gerne vil på den.

Jeg kan muligvis komme i næste uge.

Vh. HC
Wolvie wrote:Hejsa! faldt lige over den her fantastiske side, ved ikke lige hvordan jeg som brætspils nørd kan havde undladet det, men så'n er det jo.. Vil bare lige informere folk fra Århus og omegn, at der alle onsdage i de lige uger er fri brætspil og kaffe ved frontløberne i Århus, Det er rigtig hyggeligt, vi plejer at være en 20-30 stykker og der bliver spillet alt fra de simple gamle spil til de mere komplicerede.. og frontløberne giver kaffe og kage :)

Håber at se nogen af jer :D

Tjek linket
http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 353&ref=ts

Adressen er:
Mejlgade 35 b
8000 Århus C
(det ligger helt bagerst i baggården)
Image
Wolvie
Posts: 5
Joined: Wed Mar 17, 2010 4:00 pm

Re: Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by Wolvie »

det må du da gerne.. min private mail er fms36@hotmail.com
tak!
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by Aratar »

Wolvie wrote:det må du da gerne.. min private mail er fms36@hotmail.com
tak!
Det vil jeg gøre!
Image
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Re: Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by Helvard »

Jeg regner også med at komme på onsdag, skal man tage spil med eller hvordan foregår det?
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
Wolvie
Posts: 5
Joined: Wed Mar 17, 2010 4:00 pm

Re: Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by Wolvie »

du er meget velkommen til at tage spil med, det her været lidt sløvt med nye spil lige på det sidste, så det må du meget gerne :)
og fedt du vil komme, bare så du er informeret så er det mere en hygge klub end en nørde klub, men er personligt med med på de nørdede spil, og det er vi da en go stak der er :)
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Re: Mejlgade for Brætspil (hver 2. onsdag)

Post by Helvard »

Tak for en hyggelig aften i går i Mejlgade, det vil vi helst sikkert benytte os af hver anden onsdag!
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
Post Reply