Viking-Con 28 - 9.-11. oktober 2009

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Viking-Con 28 - 9.-11. oktober 2009

Post by Frouvne »

Så foreligger programmet for Viking-Con 28 i papirform. Mon ikke en del med tilknytning til dette forum igen i år har tænkt sig at kigge forbi i løbet af week-enden?! Dørene slås op fradag kl. 18 og arrangementet fortsætter til søndag kl. 19

http://www.viking-con.dk/
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

Re: Viking-Con 28 - 9.-11. oktober 2009

Post by Kitxune »

Jamen jeg ved da med sikkerhed at jeg skal med. Det bliver mit første Viking-Con. Så jeg er da lidt spændt på at se hvad det er med egne øjne. :shock:
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Viking-Con 28 - 9.-11. oktober 2009

Post by Larsine »

Da jeg som sædvanligt skal afholde min Chaos Marauders turnering fredag aften på Viking-Con, forventer jeg at ankomme mellem kl. 17 og 18 fredag aften, og forlade stedet igen søndag omkring kl. 19.

Derudover skal jeg afholde turnering i SET.

Larna, Lea og Lilli deltager også. Lea skal afholde turnering i Colosseum.

Det er lidt tvivlsomt om/hvordan/hvormeget Lisa deltager i dette års VC, men vi undgår hende nok ikke.

Er ved at planlægge, og øve mig med pigerne.

Lars
Last edited by Larsine on Sun Sep 06, 2009 10:15 am, edited 1 time in total.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Viking-Con 28 - 9.-11. oktober 2009

Post by Mik »

Jeg forventer at Consim's Formand (og KBK's for den sags skyld) vil forlægge fredagen til Rådhuspladsen for at kåre og hylde vinderne af Guldbrikken?

Selv vil jeg være at finde Consim's lokale - rede til at sætte folk igang med mange spændende spil - fra Fredag aften og det meste af connen.
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Viking-Con 28 - 9.-11. oktober 2009

Post by akwlinka »

ja jeg skal til viking-con i år.

har kun misset en siden 5'eren og her tabte vc til essen messen, som lå i samme weekend det år.

jeg skal ind på politikens hus om fredagen, hvis jeg kan få fri fra arbejdet, for at deltage i jury arbejde for Guldbrikken. Derefter eller fra om lørdagen vil jeg være i tårnby for at spille.
Eller rettere for at hygge mig med en masse mennesker som jeg kun ser den ene gang om året.

Jeg skal også stå for VC junior, et efterhånden meget populært arrangement hvor vi underholde en masse børn i 4 timer, med alt mulig indenfor spil.

der er rollespil for de små, der er brætspil, kortspil og det altid populære malebord.
vi bruger også tiden til at tale med forældrer der kommer forbi med deres afkom, og som ikke selv er så velbevandret udi de ædle spilformer.

Nogle populære timer som jeg da varmt kan anbefale for forældre med spilglade børn.

Ellers vil jeg også være i consims lokale en del af weekenden.
Image
Post Reply