Djengis Con : 23-25. april 2010

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Sir William »

Jens_Hoppe wrote:Du er jo lokal ekspert! :)

Jeg er mere interesseret i, hvad man gør hvis man kommer sydfra af motorvejen. Krak foreslår følgende tur (hvilket passer med din beskrivelse af bushullet i den sydlige ende af Høveltsvangsvej):

Men kan man overhovedet det, re. din beskrivelse af renovationen af motorvejsbroen?
Mange tak 8)

Nå, Tobias kom før mig :oops:

Alternativet er, at køre frem til næste afkørsel og vende rundt på broen og køre tilbage for at følge Kraks anvisning.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Gunness »

Tobias, kan man få en pb med dit mobilnummer? Så kan det da godt tænkes, at Maibritt og jeg gerne vil med fra Allerød st. :)

Jeg medbringer Goa.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Tobias »

Tobias, kan man få en pb med dit mobilnummer?
Indeed...
Image
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Tobias »

Hvis nogen har lyst til at prøve Queen Games nye spil Fresko, så medbringer og introducerer jeg det gerne.
For alle dem, som har en lille maler gemt i maven :wink:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Tobias wrote:Hvis nogen har lyst til at prøve Queen Games nye spil Fresko, så medbringer og introducerer jeg det gerne.
For alle dem, som har en lille maler gemt i maven :wink:
Hvis deres estimering af spilletiden er korrekt (45 min.) er det da et oplagt eksempel på et spil det kunne være rart at have i nærheden, når der kommer et hul i programmet!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

Jeg er forhindret i at deltage om søndagen....
Er der nogen, der har lyst til at overtage pladsen som den, der introducerer Die Macher?

Eller kan en af de tilbageværende spillere ... Gunness???? overtage pladsen?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Gunness »

Hvis jeg får lidt support fra herr Allan går det nok :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Hvis jeg får lidt support fra herr Allan går det nok :)
Det kan vi sagtens finde ud. Måske Helle kan medbringe de fabelagtige hjælpeark der var blevet udprintet men ikke medbragt sidst?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Aratar »

Gunness wrote:Jeg vil gerne være med til Dune lørdag aften, Maibritt vil gerne prøve Through the Ages (hvis en eller anden introducerer) og vi vil begge gerne være kanzlere søndag formiddag :)

Edit:
Og Maibritt vil sørme også gerne spille Wars of the Roses, hvis der bliver en ledig plads.

Edit edit:
Og så må vi hellere tage noget kage af ukendt herkomst med.
Jeg er ikke sikker på, at vi kan være fremme fra Jylland til kl. 19.30 fredag aften, så Maibritt må gerne tage min plads i Wars of the Roses. Der bliver nok en anden mulighed for at spille det i løbet af weekenden.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Aratar wrote:
Gunness wrote:Jeg vil gerne være med til Dune lørdag aften, Maibritt vil gerne prøve Through the Ages (hvis en eller anden introducerer) og vi vil begge gerne være kanzlere søndag formiddag :)

Edit:
Og Maibritt vil sørme også gerne spille Wars of the Roses, hvis der bliver en ledig plads.

Edit edit:
Og så må vi hellere tage noget kage af ukendt herkomst med.
Jeg er ikke sikker på, at vi kan være fremme fra Jylland til kl. 19.30 fredag aften, så Maibritt må gerne tage min plads i Wars of the Roses. Der bliver nok en anden mulighed for at spille det i løbet af weekenden.
Maibritt spiller det lørdag formiddag i stedet. Så hun har allerede fået en plads. Det kan selvfølgelig godt være, at hun kan lokkes til at bytte plads - det skal jeg ikke kunne sige noget om.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Aratar »

Det kan også godt være, at vi når det til 19.30, men jeg kan ikke garantere noget. Hvis ikke vi er der til tiden, skal I bare gå i gang eller tage en anden med.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Aratar wrote:Det kan også godt være, at vi når det til 19.30, men jeg kan ikke garantere noget. Hvis ikke vi er der til tiden, skal I bare gå i gang eller tage en anden med.
Så foreslår jeg, at vi slår pladsen op som værende ledig. Alle de kommentarer jeg har læst til Wars of the Roses: Lancaster vs. York tyder på, at det skal spilles med fuld besætning, da det er baseret på de to alliancer i spillet. Det var også derfor at jeg da jeg oprindeligt tilbød at introducere det det, gjorde det med den klausul, at det kun blev til noget, hvis vi kunne skrabe fire spillere sammen til det. Håber, at det er i orden med dig, Aratar.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Aratar »

Det er helt i orden med mig!
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Både Jesper og Greven har meldt ud at de kun måske ville være klar, og de er nu endelig faldet fra. Bilen fra Jylland bliver dog på fem personer til trods for at Greven er forhindret. Dermed bliver vi 20 "fuldtids-tilmeldte" og 2 lørdagsbesøgende.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Maibritt
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 220
Joined: Fri Nov 30, 2007 1:34 am
Location: Amager

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Maibritt »

Frouvne wrote:
Maibritt spiller det lørdag formiddag i stedet. Så hun har allerede fået en plads. Det kan selvfølgelig godt være, at hun kan lokkes til at bytte plads - det skal jeg ikke kunne sige noget om.
Jeg vil helst beholde min plads lørdag formiddag, da det er lidt usikkert præcis hvornår jeg er fremme fredag aften - afhænger af hvornår jeg kan få afleveret børnene. Håber det er ok?
Post Reply