GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Jeppe »

Jeg forstår godt problemet, når mange nævner en masse spil, som de gerne vil spille, men skal vi komme videre herfra vil jeg foreslå, at Stony skærer igennem og sætter nogle spil på programmet, som man så kan melde sig ind på.
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Kitxune »

Henriette og jeg kunne også godt tænke os at prøve Agricola, men ellers er vi næsten friske på at spille hvad som helst. :D

Vi kan desværre på nuværende tidspunkt ikke sige ja til fælles spisning.
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Jeppe »

Jamen jeg kunne da også være interesseret i Agricola, hvis der er spil nok.
User avatar
Plaugmann
Posts: 1
Joined: Thu Aug 14, 2008 1:17 pm
Location: Limhamn, Sverige

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Plaugmann »

Hej GGF,

Jeg kender Klaus Møller Jensen og Ole + Rebekka, hvoraf sidstnævnte kommer til jeres forrygende arrangement på søndag.

Hvis det er muligt deltager jeg også meget gerne.

Jeg er langtfra en så dreven spillehaj som Ole & Rebekka, men vi tilbringer da fornøjelige timer sammen med tyske brætspil.

De bedste hilsner fra,

- Søren
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Brichs »

Kamilla og jeg er friske på at spille det meste, så hvis vi bare bliver smidt på, hvor der er brug for ledige, er det fint.
Jeg ved at Kamilla mægtig gerne vil spille Carcassonne, som vi gerne medbringer hvis det er, og derudover ville det være super fedt at prøve Agricola.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Stony »

Uh-oh... Så nærmer vi os vist fire samtidige Agricola-borde. Er det okay med Annemette og Rune, som er sat på som regelforklarere?

Og er der i så fald en mere - ud over undertegnede - der vil være så rar, at medbringe et engelsk eksemplar, som det fjerde bord kan låne?
Sidst spillet:
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by akwlinka »

Stony wrote:Uh-oh... Så nærmer vi os vist fire samtidige Agricola-borde. Er det okay med Annemette og Rune, som er sat på som regelforklarere?

Og er der i så fald en mere - ud over undertegnede - der vil være så rar, at medbringe et engelsk eksemplar, som det fjerde bord kan låne?
Jeg tror godt jeg kan magte mindst to borde, især hvis de har samme antal spillere. Men du har jo selv prøvekørt min regelforklaring for spillet :wink:
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Rune Petersen »

Hm, jeg er nok ikke den mest garvede regelforvirrer, men tager da gerne mod udfordringen.

Jeg kunne desuden godt tænke mig at spille et slag Age of Steam, såfremt der stadig er en plads ledig. Hvis nogle skulle have lyst til Race for the Galaxy tager jeg også gerne dette med.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Robert »

Jeg vil gerne meldes til Age of Steam, hvis der er plads.
De andre er jeg nødt til at checke på BGG først.,
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Kitxune »

Brichs wrote:Kamilla og jeg er friske på at spille det meste, så hvis vi bare bliver smidt på, hvor der er brug for ledige, er det fint.
Jeg ved at Kamilla mægtig gerne vil spille Carcassonne, som vi gerne medbringer hvis det er, og derudover ville det være super fedt at prøve Agricola.
Alle de her tyskespil er en helt ny verden for mig. Har lige stiftet bekendtskab med Carcassonne, men jeg er frisk på at spille det. Skal dog lige prøve at spille Agricola først, hvis der bliver plads :D
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Black Sea »

Rune Petersen wrote:Hm, jeg er nok ikke den mest garvede regelforvirrer, men tager da gerne mod udfordringen.

Jeg kunne desuden godt tænke mig at spille et slag Age of Steam, såfremt der stadig er en plads ledig. Hvis nogle skulle have lyst til Race for the Galaxy tager jeg også gerne dette med.
Super!

Jeg er også frisk på Race for the Galaxy.
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Stony »

Jeg ved ikke om Mik havde noget specielt AoS kort i tankerne, og hvad deltagerloftet er, men det kan godt se ud som om vi skal til at spekulere i to samtidige AoS borde.
Sidst spillet:
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by akwlinka »

Jeg tager lige og opretter en Spisnings tråd, så vi kan få et overblik over hvem der vil med.
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by akwlinka »

Til Søren og Eivind og andre der evt. ikke står på listen på første side af denne tråd. i kommer bare.

Helle har ikke mulighed for at opdatere for tiden, så listen er ikke Ajour.
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by akwlinka »

Ang. Agricola

Der er mit, Runes, Stonys og Mik's og Jens Hoppes eksemplar tilstede så det er på nuværende tidspunkt 5 brætter.

Mon det er nok? Det tror jeg

Jeg tror jeg evt. medbringer mit tyske, så må folk der er skarpe nok til dette sprog evt. spille med på det bræt.
Image
Post Reply