Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Aratar »

Hej!

Vi er nogle stykker, der har snakket om at spille brætspil fast den anden lørdag i hver måned. Første gang bliver lørdag d. 14. juni. Planen er, at det skal holdes i forskellige foreningslokaler, så der er rigeligt med plads til, at der kan være flere spil i gang på én gang. Lørdag d. 14. bliver det dog privat på Klostertorvet 6, 4. tv - 8000 Århus C, da jeg ikke kunne skaffe andre lokaler, men der skulle nu være rigeligt med plads.

Tidsrummet er 10.00-18.00. Jeg kan træffes på 61267172 i tilfælde af spørgsmål.

Frokost bestilles udefra, når sulten melder sig - tag evt. selv madpakke med. Tag gerne spil med, som du gerne vil introducere andre til.

Mvh. HC
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Aratar »

Folk må meget gerne melde tilbage, hvis de regner med at komme nu på lørdag. Svar på dette indlæg, skriv en pm eller send en besked til min mobil.

Vel mødt ;)

HC
Image
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Drix »

Hvor mange var til arrangementet sidst?

Og hvad blev der spillet?

Facts kan skabe interesse :)
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Aratar »

Sidste gang, der blev inviteret til et lørdagsarrangement, var vi fire og spillede Race for the Galaxy. Denne lørdag har jeg fået fem afbud, men jeg ved, at Rune (Aermord) kommer fra kl. 10 og Morten (technosmølf) fra kl. 15. Derudover er der nogle måskeer og nogle uvisse, så det ender nok med, at vi er 4-5 personer.

Jeg satser på at få en sending spil fra milan-spiele.de inden lørdag. De blev bestilt for 3 måneder siden og er nu på vej. Det drejer sig bl.a. om Pandemic, så det vil bl.a. kunne komme på bordet. Ellers har jeg en del forskellige spil til 4-6 personer. Folk er som sagt meget velkomne til at tage spil med selv (tjek evt. min profil på BGG under navnet Aratar for at se, om jeg har det).

HC
Image
Philip
Posts: 5
Joined: Wed May 28, 2008 7:31 am

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Philip »

Jeg vil gerne komme og kan være med fra start af (kl.10).
User avatar
Greve
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 70
Joined: Tue Feb 12, 2008 11:22 pm
Location: Århus

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Greve »

Jeg er også klar og regner med at være med fra kl 10.
Mvh Jørgen Greve
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Aratar »

Alletiders! I skal være meget velkomne begge to. I må lige ringe, hvis I skal have hjælp til at finde vej.

Vh. HC
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Aratar »

Jeg vil lige vende tilbage med en opdatering på dagens spil. Jørgen (Greven), Rune (Aermord), Philip og undertegnede lagde ud kl. 10.00 i formiddags. Vi startede med at spille to spil Pandemic. Vi var enige om, at det var et fint lille coop spil, som kan spilles hurtigt og kan være fint med non-gamers. Derefter fik vi spillet os et spil Um Reifenbreite, som viste sig at være en meget positiv overraskelse. Det gamle racing game fra 1992 var virkelig de 5 euro værd, som jeg havde smidt efter det.

Omkring kl. 15.00 sluttede Morten (Technosmølf) sig til os, og vi fik spillet både Railroad Tycoon, For Sale og Citadels, inden vi stoppede.

Næste gang med åbent brætspil bliver lørdag d. 12. juli. Jeg vender lige tilbage med en melding, når det er afklaret, hvor vi kommer til at spille.

Vh. HC
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Brætspil i Århus anden lørdag i hver måned

Post by Aratar »

Blot en reminder om at næste gang jf. den anden tråd er i morgen. Vel mødt :)

Indtil videre er vi fire tilmeldte, men der er selvfølgelig plads til flere!
Image
Post Reply