Brætspilsborde i Danmark?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Brætspilsborde i Danmark?

Post by 40crew »

Hej

Vi står og skal til at flytte, og i den forbindelse må man jo nødvendigvis opgradere og/eller skifte en del af ens møbler. Jeg kunne godt tænke mig at finde et bord der egner sig godt til brætspil, men som samtidig kan være et pænt og dominerende element i vores køkken/stue.

Jeg kunne godt tænke mig et bord som de der geekchick og sådan, men det har jeg absolut ikke råd til, jeg påregner mig et budget omkring 5-6000kr.

Mit største ønske med sådan er bord er at man kan tage selve bordpladen af, og så have et filtunderlag under. Optimalt ville man kunne smide bordpladen på, mens der er et spil sat op så det er klart til dagen efter eller lignende.

Har i et forslag? Jeg er ikke erfaren med værktøj, og har hverken plads eller maskiner til selv at bygge et selv (desværre)
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Brætspilsborde i Danmark?

Post by Mikkel »

Jeg er helt klar med på en kigger her - har selv haft samme ide med at oprette en tilsvarende tråd :)
Og jeg er desværre født med et stort talent for ikke at kunne banke et søm i en væg, så jeg er også på udkig efter et færdigt produkt
Image
Post Reply