Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Mik »

Glæder mig til at høre din mening om alea-spillet!
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by 40crew »

Yashima, et skirmish spil med minis og kort, kom med posten i dag. Det var en af de første kickstartere jeg backede, og starter en lang lind strøm af KS spil der gerne skulle komme fra nu og til jul.

Har kun lige fået åbnet det og pillet lidt med tingene, det ser sgu ret godt ud. Glæder mig til at få det på bordet.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Mik »

Hentede Strange Remnants i Fantask i dag. Det er en mini-udvidelse til Eldritch Horror medens vi venter på den næste store udvidelse, som gerne skulle udkomme tidsnok til Essen.
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Torcida »

Fik The King's Armory ind af døren for et par timer siden :)

Andre der backede det tilbage i november 2013? :)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Det gjorde jeg...

Lidt skuffet over hvor forsinket det har været, men fedt at høre det er kommet.

Nogle tanker omkring det endnu? (håber det er derhjemme når jeg kommer hjem).

/Brian
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by APK »

Jeg købte Polis: Fight for the hegemony i Berlin på vej hjem fra sommerferie. 2-player, civ building euro economic wargame...!!! :D
Håber det lever op til hypen på BGG - det ser rigtig lovende ud efter en meget grundig gennemgang af reglerne...
/APK
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

I dag ankom en pakke fra Guldbrikkens jury formand (Thomas Vigild), som tak for at jeg har oprette og vedligeholdt oplysningerne om Guldbrikken på BGG. Pakken indeholdt Sheriff of Nottingham, som allered er åbnet, punchet ud, reglerne læst og jeg håber det bliver spillet i aften.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

i dag var Lisa på loppemarked, og hun kom hjem med De Små Drageriddere som umiddelbart ser ud til at være et rigtigt fornøjeligt børnespil.
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Jeg var lige forbi Allan idag og hente Bora Bora. Derudover fik jeg endnu en udvidelse til Castles of burgundy for nylig fra spielbox shoppen - pleasure gardens
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Mani gav mig Ticket to Ride: Europe til min fødselsdag i sidste uge og da jeg kom til at nævne at vi skulle have fat i udvidelsen 1912 blev hun irriteret over ikke at have købt den med. Derfor var hun i dag forbi Faraos og hun kom ikke kun hjem med 1912 udvidelsen til Ticket to Ride:Europe, men også Lover Letter: Batman (som jeg også havde snakket om, da temaet er såååååå meget bedre end det normale....;)).
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Var her til formiddag forbi pakkepost-opsamlingsboksen for at hente en pakke fra Boardgamer, der indeholdt Evolution, Splendor, Machi Koro, Timeline: Historical Events samt Timeline: Music & Cinema.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Mik »

Fredag fik jeg en hilsen fra Post-DK om at der var en pakke til mig. Hvis jeg ville have den skulle jeg betale 103 kr. i moms plus håndteringsafgift i alt 263 kr.

Spillet var et simpelt kortspil til 402 kr, som nu pludselig kostede 665 kr.
Jeg betalte naturligvis, og det gode ved oplevelsen var, at man nu kan ordne sagen online. Så i dag hentede jeg min lille pakke: Galaxy Command.
Så er spørgsmålet om spillet er pengene værd - med en gennemsnitlig BGG rating på 6.04 ser det ikke for godt ud, specielt ikke hvis man fratrækker designerens egen rating på 9.

Note til mig selv: lad dig ikke lokke til at købe billige spil, medmindre der er garanti for EU-venlighed!
Fnys!
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

I går lå der et brev fra Boardgamegeek, og det indeholdte I Hate Zombies og udvidelsen I Hate Zombies: We Hate Zombies Too :-)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik Steampunk Rally i dag. Et racerspil, og nok den bedst kørte Kickstarter jeg har været med til at backe nogensinde.

Står spillet bare lidt til måls med hvordan det er gået er det sjovt.

/Brian
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Sir William »

Goblen wrote:Fik Steampunk Rally i dag. Et racerspil, og nok den bedst kørte Kickstarter jeg har været med til at backe nogensinde.

Står spillet bare lidt til måls med hvordan det er gået er det sjovt.

/Brian
Afventer også at få mit afhentet og har den samme opfattelse af, hvordan det er gået. At det så samtidig var en billig Kickstarter, er jo bare et plus.
Post Reply