Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Har netop købt Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords Base set (ja, endnu en af disse ulidelig lange titler, som er umulige at huske, endsige skrive - og selv en forkortelse burde forkortes: PACG:RotR).

Udover at være et kooperativt adventure kortspil, ved jeg faktisk ikke andet om det end at det åbenbart er umådeligt populært. Jeg havde dårligt nået at registrere købet før min indbakke blev fyldt med alskens tråde på BGG.
Image
User avatar
Tallens
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Tue Apr 09, 2013 7:46 pm
Favoritspil: (Boardgames): Terra Mystica, Elder Sign, Battlestar Galactica, Pueto Rico, Pandemic, Gloom, Twilight Imperium 3.
(RPG): Call of Cthulhu, Ars Magica, World of Darkness (old).
(TCG): Vampire the Eternal Struggle, Magic the Gathering (+Online)
Location: Aarhus

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Tallens »

Det har været en travl weekend, Jeg har fået købt det meste af det som stod på min ønskeseddel.

- Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords Base set
- Pathfinder Adventure Card game: Character Expansions
- Robinson Cruesoe Boardgame.
- Game of Thrones : The living Card game (basis set) (købt igennem folk her på germangames)
- Android: Netrunner : The Living Card game (basis set)
- X-Wing Miniatures : Basis Set (købt igennem folk her på germangames)
- X-Wing Miniatures : Wave 2 (en af hvert skib)
- X-Wing Miniatures : Wave 3 (en af hvert skib)
- X-Wing Miniatures : Y-Wing+Tie-Advance (købt igennem folk her på germangames)
- BSG - Daybreak Expansions

og så regner jeg med at støtte op omkring "Burning Suns" på Kickstarter her i weekenden også.

//Tallens'out
Image
User avatar
Cirrus
Posts: 6
Joined: Fri Aug 16, 2013 7:07 pm
Location: Odense

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Cirrus »

Så blev 2. udvidelse Rebel vs Imperium til RFTG indkøbt.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

Så fik jeg igår afhentet en pakke med lidt forskelligt. Det blev i denne ombæring til:
Trains
Tennos Court - udv. til Shogun
War Clouds samt Super Industrial Tiles udv. til Wealth of Nations
Builders exp. Til Age of Empires III
Sticheln
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Det var store pakkedag i går. Jeg modtag krigspilllet Last King of Scotland, semi-coop-fanget-på-en-øde-ø spillet Castaways, samt ikke mindre end *to* eksemplarer af High Frontier: Colonization (for dem kan man jo ikke have for mange af)! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Re: Hvad har du købt idag?

Post by thomassvan »

I dag har jeg bestilt et eksemplar af genoptrykningen af Terra Mystica... Jeg sætter min lid til at alle de KBK TM-spille posts her på forum er et udtryk for at spillet er så godt som det er hypet til. :)
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Var forbi Nors i mandags for at hente "Long Shot" som skulle være en overraskelse til konen i går morges. Så nu er der et spil mere der skal læres, men denne gang har jeg forslået, at hun læser reglerne og skal være regelforklarer :wink:
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Nissi »

thomassvan wrote:I dag har jeg bestilt et eksemplar af genoptrykningen af Terra Mystica... Jeg sætter min lid til at alle de KBK TM-spille posts her på forum er et udtryk for at spillet er så godt som det er hypet til. :)
Det er et fremragende spil! Glæd dig :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

Der skal jo varmes op til Essen, og det gør man bedst ved lige at træne kreditkortet lidt. *ahem*

Det blev til tre spil

Rise of the Runelords - Base Set
Kemet
Polis: Fight for the Hegemony
Sidst spillet:
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

Så kom der endelig besked fra Amazon om at de har sendt mit Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords - Base Set.
Forudbestilte det tilbage i Juli til en pris på 280kr inklusiv levering :)

Bestilte det sammen med Character Add-On Deck'et, men det blev ikke sendt med denne gang, men bliver eftersendt når de igen har det på lager.
Udvidelsen kommer jeg til at give 110kr for.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

I går var jeg i Fantask for at lave en forudbestilling på Characterpack'en til Pathfinder ACG, som jo burde genudkommer sidst på måneden. Stor var derfor min overraskelse over at de netop havde fået et mindre parti hjem igen. Så kortene blev straks taget i brug samme aften!
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

Mik wrote:I går var jeg i Fantask for at lave en forudbestilling på Characterpack'en til Pathfinder ACG, som jo burde genudkommer sidst på måneden. Stor var derfor min overraskelse over at de netop havde fået et mindre parti hjem igen. Så kortene blev straks taget i brug samme aften!
Ikke dårligt! :)

Jeg har stadigvæk min forudbestilling hos Amazon og bookdepository.co.uk, så afventer og ser hvem der leverer hurtigst :)

Hvor meget gav du for det ved Fantask?
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

Okay, kunne ikke lade være.
Skrev til Marit og fik hende til at lægge udvidelsen til side til mig.
Henter den senere i dag :P

Tak for lige at fortælle at Fantask havde det på lager Mik :)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Jeg husker ikke hvad jeg gav for den, men jeg er sikker på at du kan slå den op på www.fantask.dk
Det var rent held at jeg nåede at hente den mandag, da det betød at vi havde kort nok til at jeg ikke behøvede at skille mine tirsdagskort fra dem vi skulle bruge mandag aften.
Og de mange ekstra kort havde også stor betydning i går, da stort set alle de monstre vi stødte på i går aftes var store væmmelige uhyrer fra C-decket. Rent tilfældigt, da alle stakke var godt og grundigt blandede, men alligevel et tegn på at der er større sandsynlighed for at trække de mange mindre monstre uden C-decket.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Har i dag haft mit første besøg i Gandalph i Flensborg. Havde ikke nogen spil som måtte have, men endte op med "Gates of Lyang" til 20 euro, udvidelsen til "King of Tokyo" til 13 euro og "I will Survive" til 6 euro.

Skal lige finde nogle engelske regler til Gates of Lyang, men med fokus på, at alle 3 spil var impulsive så er jeg stolt af, at jeg ikke købte flere spil.

Havde blik på et togspil af Martin Wallace til 15 eller 20 euro, men har lovet at holde en pause med at købe togspil :)
Post Reply