Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

I dag blev der modtaget 31 pap opbevaringsbokse til 1000 standard kort og 3 til 7000 standard kort.

Det er dog kun 10 af de 31 bokse der er mine, resten er til andre brugere herinde :)

Så nu er jeg klar til at tage hul på de 4000 sleeves jeg modtog forleden og så ellers komme i gang med at sleeve mine spil :P
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by APK »

Har i dag modtaget en dejlig pakke fra kelz0r indeholdende:

Lords of Waterdeep
Escape: The Curse of the Temple
King of Tokyo
Love Letter

Har denne gang valgt spil med en familievenlig profil - og håber derfor på, at de rent faktisk ender med at blive spillet... :)
(Ville også have haft Letters from Whitechapel med, men det var desværre udsolgt...)

Eivind
/APK
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Cirrus
Posts: 6
Joined: Fri Aug 16, 2013 7:07 pm
Location: Odense

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Cirrus »

Så blev Wrath of Ashardalon indkøbt
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Jeg er meget tæt på at sælge mit.
Efter en uge og 9 spil, kan jeg mærke at jeg bliver mindre og mindre glad for det.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Mik wrote:
Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Jeg er meget tæt på at sælge mit. [...]
Du siger bare til! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Frouvne wrote:
Mik wrote:
Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Jeg er meget tæt på at sælge mit. [...]
Du siger bare til! :)
Lige som med Thunderstone venter jeg lidt - indtil AEG har besluttet sig for hvordan spillet I VIRKELIGHEDEN skal spilles.
I øjeblikket har vi de oprindelige regler og AEG's skamfering som stritter i alle retninger, og ingen udtalelser fra AEG, så det er umuligt at vide om det er med vilje at de har ødelagt spillet, eller det er en fejl...
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Mik wrote:
Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Jeg er meget tæt på at sælge mit.
Efter en uge og 9 spil, kan jeg mærke at jeg bliver mindre og mindre glad for det.
Sådan er det jo desværre med så mange af vores indkøb - de kan ikke være hits allesammen... :?

Jeg glæder mig nu alligevel til at prøve det, og hvis det skuffer for fælt må det ryge i salgsbunken igen.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:Sådan er det jo desværre med så mange af vores indkøb - de kan ikke være hits allesammen... :?
Det kunne de for så vidt godt
- men så ville vi jo ikke være dem vi er :mrgreen:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg fik købt mig et eksemplar af The Duke i dag.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

Jens_Hoppe wrote:Jeg fik købt mig et eksemplar af The Duke i dag.
Det må du skrive noget mere om når du får prøvet det, jeg har set lidt fra GenCon, og det ser interessant ud.
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

I dag fik jeg hentet mit Dungeons & Dragons: Castle Ravenloft som jeg havde købt / vundet på auktion gennem Brætspil Land på Facebook.

Får desværre nok først mulighed for at prøve det i næste uge da weekenden her er godt presset.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Jeg var så heldig at overtage Miks eksemplar af Trains og ser nu frem til at få det prøvet!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Takket været Klaus Ole Kristiansen er jeg blevet interesseret i King's Forge, nej ikke Kickstarter-udgaven. Jeg vil ikke betale en formue i forsendelse og afgifter. Men de stiller jo venligst en P&P-udgave til rådighed. Den koster jo ikke alverden at trykke, men uheldigvis skal man bruge op imod 100 terninger, og det kom til at koste mig flere hundrede kroner i Fantask i går. Nå, heldigvis kan terninger jo også bruges til andre spil senere hen.

Og mod bedre vidende fik jeg så også købt Arctic Scavengers. Jeg var overhovedet ikke interesseret i spillet da man kunne lave sin egen udgave, men jeg blev lidt nysgerrig da Jay gav den "9" i sin vurdering og købte rettighederne til den engelske udgave. Så har spillet jo været 4 år undervejs, hvilket ikke taler til dets fordel, og i mellemtiden har 11 af mine geekvenner givet det rimelig dårlige vurderinger (med Stony som den dårligste: 3/10), så jeg burde jo være advaret. Blev også advaret om reglernes utrolig dårlige layout og fejl, men alligevel har jeg købt spillet. Jeg lærer aldrig!

Og endelig havde Marit lige fået endnu et mystisk spil hjem, som lige skulle prøves selvom det overhovedet ikke ligner noget for mig. Endnu et Kickstarter: Eons sætter spillerne i de store arkitekters sted - altså de helt store: dem som bygger Universet. Med kul, brint, ilt og jern har man byggestenene til at skabe sig sine helt egne planeter og solsystemer. Om det så er værd at spille vil tiden vise...
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

I går modtog jeg følgende fra BGG:
Ca$h 'n Gun$: Uzi
Coloretto: The Extra Cards
Dixit: 2012 Asmodee Special Cards
Lords of Waterdeep: Rapid Expansion Promo Card
Post Reply