Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Alien Frontiers.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Key Market.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Frouvne wrote:Key Market.
Nu igen! :wink:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Mik wrote:Nu igen! :wink:
Nogle af os er jo lidt mere tilbageholdene end andre, når vi er udenbys og så må man jo kompensere hen over året... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

London.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Købte White Stories, da jeg skulle hente mit barn og vi indviede det på vejen retur i bussen. Det fornøjede os begge omend temaet ikke griber mig nær så meget som i Black Stories. Sværhedsgraden virker også væsentlig lavere, men jeg tror også, at dette spil er mere direkte målrettet mod børn.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Efter at have spillet Maxell's udgave 4 gange over weekenden måtte vi en tur i Fantask og få fingrene i den nye udgave af Betrayal at House on the Hill.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mikkel »

Brichs wrote:Efter at have spillet Maxell's udgave 4 gange over weekenden måtte vi en tur i Fantask og få fingrene i den nye udgave af Betrayal at House on the Hill.
...og det gik fint med regel-forståelsen? :)
Så må vi spille det næste i den hemmelige loge, som ingen andre må vide noget om! :wink:
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Ja, regelforståelsen gik ganske udemærket. Det eneste vi ikke lige fangede, var reglerne for at stjæle items. Dem fangede jeg først bagefter, da jeg læste i mine egne regler :D

Men ja, I kan spille det her næste gang. Jeg satser på at Glorn (David) kan reglerne, og godt gider slæbe spillet med. Jeg skal se ham på søndag, så...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

I dag kom så endelig pakken med Cadwallon: City of Thieves. Jeg købte malede miniaturer til spillet i Essen, så nu skal de snart på arbejde!
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Jeg faldt over Space Crusade til 20 kroner i min lokale genbrugs. Det lader til at alle delene er i, samtidig med at der også er det meste af delene til udvidelsen Mission Dreadnought. Det var ret awesome.

Samtidig er TaiPan dukket ind i døgnposten, så den har jeg været nede og hente. Det er vidst samme spil som Tichu.

Har også fået tilsendt Buffy The Vampire Slayer fra USA, i den amerikanske udgave, som jeg håber at prøve weekenden.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Labyrinth: The War on Terror ... som jeg ser meget frem til at få studeret lidt nærmere. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Helvard »

Jeg har lige fået Labyrinth: War on Terror ind af døren og er ved at køre en tutorial -så må vi se om det kan blive det nye Twilight Struggle herhjemme
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Foretog en mindre justering af samlingen, da Small World: Necromancer Island var at finde til en meget rimelig pris. Udvidelsen lød umiddelbart som den mest interessante udvidelse til Small World, der endnu er kommet, hvis man ikke spiller spillet igen og igen (og igen) og derfor har begrænset behov for variation af racerne. Også et eksemplar af Jungle Speed blev sneget med hjem med henblik på de forestående julefrokoster.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

Frouvne wrote:Foretog en mindre justering af samlingen, da Small World: Necromancer Island var at finde til en meget rimelig pris.
I følge DoW er den gratis, såfremt man køber noget andet til Small World, som f.eks. Tales & Legends, Be Not Afraid... eller noget helt tredie. Om man køber direkte hos DoW eller hos en af deres forhandlere skulle ikke betyde noget, blot skal man købe noget til SW for at få Necromancers Island gratis. Til gengæld skulle man så slet ikke kunne erhverve sig NI for penge. Så hvis du har betalt for den, og den er købet hos en forhandler, har forhandleren misforstået et eller andet.
Frouvne wrote:Udvidelsen lød umiddelbart som den mest interessante udvidelse til Small World, der endnu er kommet, hvis man ikke spiller spillet igen og igen (og igen) og derfor har begrænset behov for variation af racerne.
Ja den lyder interessant, men det er den ikke. det er alt for nemt at vinde som Necromancer. Der er ind til flere måder hvor man blot kan sidde stille og opbygge sin hær af spøgelser, for til sidst at lave et angreb der sørger for at man får de sidste spøgelser i spil.

Jeg tvivler på at NI kommer på bordet hjemme hos os igen, med mindre det kommer nogle alternative regler.

Lars
Post Reply