Her er min avatar!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Her er min avatar!

Post by Frouvne »

Det er mig en glæde at se, at der efterhånden er ved at komme gang i avatarerne. Her er mulighed for at vise sin avatar frem og komme med en kort historie om den... hvis man har lyst.

Min avatar er et udsnit af et billede, jeg selv har taget. Egentlig er der tale om et dobbeltportræt taget af mig selv og min søn på Zoologisk Museum i den store sal... ja, der er faktisk et kæmpe hval-skelet i baggrunden, men grundet belysningen er det ikke til at få øje på. Det hører til de absolutte sjældenheder, at jeg manipulerer et billede... og til hverdag ville jeg til enhver tid hellere manipulere mit eget hoved væk fremfor min søns. Men her var han faktisk ikke helt i fokus og er fanget, så han ser lidt bøvet ud (undskyld!). Til gengæld er jeg meget afslappet ved situationen, da det jo bare er en leg.

Det originale billede ses nedenfor.

Image
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Man undrer sig: Hvad spiller Helvard på billedet, hvorfor er Jens_Hoppe så glad, hvad sker der med Danny og hvor er Stony... :wink:
Last edited by Frouvne on Tue Jan 09, 2007 3:37 pm, edited 1 time in total.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jamen, Frouvne, når man bliver ældre bliver man så ikke mere glemsom - skal du ikke undre dig over, hvorfra min kommer?

Her er den, hvis du ikke kan huske det :D

Image
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Post by Helvard »

Jeg spiller såmænd Niagara (og smadrer al modstand :twisted: ) på Viking-con 24 :)
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Min Avatar er fra min søns barnedåb. Jeg har deuden et udprint i A4-format, som hænger på vores hoveddør med underteksten "Her vogter jeg". Avataren er jo lidt useriøs, og den bliver også udskiftet ligeså snart jeg har et billede af mig selv iført min t-shirt med logo for min forening.
Danny Rasmussen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Her er min avatar!

Post by Frouvne »

Zelotypia wrote:[...] og den bliver også udskiftet ligeså snart jeg har et billede af mig selv iført min t-shirt med logo for min forening.
Så syntes jeg, at vi skal bevare et eksemplar af billedet, til evig skræk og advarsel... :wink: Din søn skal vel også senere i sit liv kunne se tilbage på, hvilken sindstilstand du var i, ved hans barnedåb.

Image
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hvis man tjekker profilen for Jens_Hoppe på Boardgamegeek, ser man hvilket originalt påfund, der skjuler sig under udsnittet anvendt til hans avatar.

Image
frouvne, administrator

Image
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Så er min tidligere avatar blevet skiftet ud. Det er nok ikke vildt smart, at ligne en statist fra en zombiefilm! Det nye billede er fra en hyggelig øl-aften i 2003, hvor jeg holder godt fast i en flaske med 2 liter god bryg. Se det er seriøst!
Danny Rasmussen
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Og i anledningen af julen* har jeg så fået smidt et billede på min profil! Gang i mig - eller... 8)


*Kærestens mormor ønskede sig billeder af os, så jeg blev tvunget til at opholde mig foran et kamera, og det kan jo lige så godt udnyttes her bagefter
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Andrea

Velkommen til :D
Dejligt og sjovt at få sat billede på - et par ordudvekslinger er det jo efterhånden blevet til :D :D

Ja, det der med kamera - altså at man ikke skal bruge for meget tid der - det kender jeg bestemt godt!

Helle
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg tænkte faktisk i aftes, at jeg ville genoplive denne tråd og prøve at lokke nogle flere til at komme frem med et billede... rart at se, at det slet ikke var nødvendigt! Nu kommer de sidste sikkert også frem i løbet af juledagene... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

I virkeligheden er min avatar mest for Stonys skyld, så han ikke tror, at jeg render rundt og ligner en autonom* til hverdag! :D

*Jeg købte nogle spil af Stony for et par måneder siden, som han var så venlig at smide af hos mig, da han alligevel skulle til Roskildeområdet. Jeg var dog samme aften på vej til et liverollespilsscenarie, hvor jeg skulle spille autonom, så jeg var i gang med et større makeover, da han afleverede spillene!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Du tror da vel ikke, at en nørdet indstilling til liverollespil og brætspil i kombination med dit køn kunne sætte gang i vores fordomsfulde tankegang og give associationer, der ikke ligger langt fra dit rollespils-outfit... hm, måske er vi allerede gennemskuet?! :oops:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Så længe, at jeg som liverollespiller ikke forventes at have hang til at rende rundt i Xena-kostume, så kan jeg leve med de fleste associationer :lol:
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så har jeg været hos fotografen! Der er taget et nyt billede til gg forum - ikke at det nye billede er kønnere, men det er bestemt mere vellignende!

Og det kedelige ved at gå til fotografen er, at der ikke er nogen historie bag billedet og heller ikke noget der er skåret væk... så der er ikke noget vise ...

Men det er da en god anledning til at opfordre andre til at kaste et billede på!
Post Reply