Poser med lukning

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Slapz
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Sun Jan 15, 2012 6:05 pm
Location: Aarhus, Denmark

Poser med lukning

Post by Slapz »

Hai - Er begyndt at interessere mig for hvordan jeg kan opbevare mine spil bedst muligt... Nogen der ved hvor det er til at finde små poser med lukning til diverse småting i spillene?
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Poser med lukning

Post by Affenberg »

Slapz wrote:Hai - Er begyndt at interessere mig for hvordan jeg kan opbevare mine spil bedst muligt... Nogen der ved hvor det er til at finde små poser med lukning til diverse småting i spillene?
Diverse byggebutikker som Silvan, Bauhaus etc. har alt sådan noget gejl som kan bruges af os brætspillere. Lynlåsposer, forskellige beholdere til brætspilskomponenter, you name it. Det er bare med at være kreativ, så kan man se andre muligheder end det i første omgang var tiltænkt produkterne. F.eks. æsker til forskellige slags skruer er geniale til diverse papbrikker.

For lige at komme med et eksempel: Nu har jeg læst at du har kastet dig ud i Small World et andet sted på forum. Så kan du f.eks. se, hvordan de der plastickasser kan bruges brætspil-wise i Small World-sammenhæng.
http://boardgamegeek.com/image/473555/small-world

Udover byggemarkeder, så kan du få lynlåsposer i diverse boghandlere som f.eks. Bog & Idé.

Nu er jeg omtrent lige så ny i brætspil-verdenen, som du selv er Slapz. Derfor glæder jeg mig til at læse, når de mere prominente folk her på forum poster løsningsforslag. For der må helt sikkert være nogen af jer som har nogle gode råd! :-)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Poser med lukning

Post by Mik »

Affenberg wrote:Udover byggemarkeder, så kan du få lynlåsposer i diverse boghandlere som f.eks. Bog & Idé.
Og naturligvís hos alle velassorterede spilforhandlere...
(hvilket typisk vil sige netbutikker)
Image
Post Reply