Hvilket spil har du FÅET i dag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Locked
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Der lå også en pakke I min postkasse. Desværre var den ikke fra DoW, som jeg ellers havde håbet på, for jeg ville mægtigt gerne spille Small World I aften.

Men den var fra en Shadowrun fan I USA, som var kommet til at købe en Shadowrun 5th Mayan Deluxe Edition, og den havde jeg fået mulighed for at købe, endda billigere en den ellers kan købes på nettet.
Image
Og så havde han været så venlig at angive at det var en gave, som kun var $10 værd, og det virkede :-)
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Oseali »

Efter indlæggelse og alt for meget operation osv. kom min skønne hustru med en skøn firkantet pakke til mig fra Dragonslair, den indeholdt Gears of War og jeg blev selvfølgelig glad, men efter et par dages overvejelse valgte jeg at tage tilbage med spillet for at bytte det til Robinson Crusoe, som jeg har forelsket mig i, fik det endda fikset sådan at den blev sendt direkte til Hobro, så god service, og nu glæder jeg mig :-)
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Fredag aften fejrede vi Larnas og min fødselsdag for familien. Jeg fik The Resistance og Tokaido af min søster, svoger, mor og far. Jeg havde helt glemt at jeg havde Tokaido på min ønskeliste, og glemt hvad det handlede om.

Mandag morgen var det så min fødselsdag, og jeg blev vækket med fødselsdagssang og gaver. Jeg fik tegneserie (På Sport af Dracula - Transylvanien), The Resistance - Avalon, bukser og T-shirt af mine døtre, min kone og min svigermor.

Da jeg kom hjem lå der en seddel fra posten om at jeg i dag kan hente en pakke fra Days of Wonders på posthuset. Mon ikke det skulle være min Royal Bonus til Small World.

Alt i alt en rigtig indbringende fødselsdag :D
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Jens_Hoppe »

Larsine wrote:Alt i alt en rigtig indbringende fødselsdag :D
Og et forsinket tillykke med den! ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg var forbi Faraos i går og hente et "Poog of Zarongel" promokort til Pathfinder. En Goblin Cleric *Ally*, som endda ser ret god ud. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 66
Joined: Thu Feb 26, 2009 4:57 pm
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Location: Nibe

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Pulazzo »

Igår ankom mine fødselsdagsgaver, i form af en 6kg pakke fra kelz0r.

Indholdet var, ikke overraskende da jeg selv havde "fået lov" at bestille, Survive! 30th anni-blah-blah, City of Remnants og Legends of Andor.

Niiice... Survive skulle vise sig at være et fantastisk spil til mine børn på 6 og 8. Klart en anbefal
Last edited by Pulazzo on Fri Sep 27, 2013 1:15 pm, edited 1 time in total.
Mvh. Henrik
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Mikkel »

Pulazzo wrote:Igår ankom mine fødselsdagsgaver, i form af en 6kg pakke fra kelz0r.

Indholdet var, ikke overraskende da jeg selv havde "fået lov" at bestille, Survive! 30th anni-blah-blah, City of Remnants og Legends of Andor.

Niiice... Survive skulle vise sig at være en fantastisk spil til mine børn på 6 og 8. Klart en anbefaler!
Det glæder mig! Har selv lige modtaget det fra Jens Hoppe og giver det til knægten i morgen i fødselsdagsgave :)
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Lilli var så heldig at vinde lodtrækningen i Viking-Con's meeple konkurrence, så familien er nu ejer af Going Cardboard på DVD, og dermed også Shoot-Out af Reiner Knizia.
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Myde »

Jeg havde besøg af Robert, Claus og Jon idag, og var så heldig at få kamisado af Robert i indflytningsgave :)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:Jeg var forbi Faraos i går og hente et "Poog of Zarongel" promokort til Pathfinder. En Goblin Cleric *Ally*, som endda ser ret god ud. :)
Så er spørgsmålet blot om du vil spille efter reglerne - og dermed måske aldrig få kortet i brug - eller og du vil "snyde"? :wink:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Jens_Hoppe »

Mik wrote:
Jens_Hoppe wrote:Jeg var forbi Faraos i går og hente et "Poog of Zarongel" promokort til Pathfinder. En Goblin Cleric *Ally*, som endda ser ret god ud. :)
Så er spørgsmålet blot om du vil spille efter reglerne - og dermed måske aldrig få kortet i brug - eller og du vil "snyde"? :wink:
Snyde?! :mrgreen: Anyway, min cleric var heldig og fandt tidligt en sabeltiger ally, og den bliver ikke skiftet ud lige med det første!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

I går var jeg til fødselsdag hos Annemette, og fik Zooloretto: Iberian Lynx med hjem, som hun havde været så rar at finde til mig i Essen.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Fik adventsgave af min kone i dag, et spil Odin's Ravens (den gamle udgave), som jeg har på fornemmelsen at hun havde med hjem fra Annemette sidste gang vi var på besøg :D
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Min søster fik julegave fra hendes arbejde, og en af gaverne var Ubongo, som vi gav til min svoger for et par år siden, så hun syntes at jeg skulle have det :-)
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Myde »

Jeg var så heldig at få en forsinket fødselsgave af Jonezy igår - Love Letter :)
Locked