Ikke flere kickstartere til mig

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Ikke flere kickstartere til mig

Post by Stony »

gamefound.png
gamefound.png (270.65 KiB) Viewed 3827 times
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Ikke flere kickstartere til mig

Post by Gunness »

Haha, den var god :)
Jeg er meget spændt på, hvad Gamefound kan, og jeg tænker, at det er sundt, at KS får noget konkurrence. For dælen, hvor der er mange mangler
på den platform.
Når det så er sagt, synes jeg, at det er interessant, hvordan Awaken Realms nærmest markedsfører deres nye tiltag som en velgørende organisation. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er lidt en skævvridning, at de både tilbyder platform OG deres egne spil. Det bliver formodentligt lidt svært ikke at favorisere sine egne produkter.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Ikke flere kickstartere til mig

Post by Frouvne »

Det bliver i hvert tilfælde svært ikke at blive lokket til at undersøge platformen lidt nærmere, når de smider ISS Vanguard til salg... :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Ikke flere kickstartere til mig

Post by Jens_Hoppe »

Jeg er egentlig lidt glad for tydeligvis at være så langt fra crowd-funding verdenen, at jeg ikke har nogen anelse om, hvad pokker I snakker om...! :mrgreen:
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply