Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Mik »

Vi fik prøvet det første scenarie i det sjette og sidste eventyr i Pathfinder-serien:
Rise of the Runelords - Spires of Xin-Shalast.

Det viste sig at være det sværeste scenarie vi har prøvet indtil nu, og det blev ikke bedre af at vi blev ved med at lave elendige terningeslag. Vi løb tør for tid lige som vi endelig var klar til at nakke den store skurk - og så måtte vi jo starte forfra på det hele.

Anden gang gik det kun marginalt bedre, men det lykkedes dog i dette andet forsøg - med kun en enkelt Blessing tilbage i tidsdecket!

Dejligt spændende og vanskelligt scenarie: 9/10
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Stony »

Jeg havde endelig fået sat mig ind i reglerne til Yedo, så det skulle på bordet her til aften. Det blev et ret langt spil, men jeg kedede mig ikke på noget tidspunkt. Jeg så på BGG at spillet figurerer på listen "Games that FIRED other games", hvor Yedo menes at have sendt Lords of Waterdeep på pension. Det er måske lige hårdt nok, men jeg kan godt følge tanken et stykke ad vejen. Begge spil er workerplacement spil, hvor du i høj grad skal opfylde kontrakter for at få point. Men hvor jeg var klar til at sende Lords of Waterdeep videre efter et par spil idet det kedede mig bravt, så skal Yedo ikke nogen steder lige foreløbig. Det skal spilles nogle flere gange. 8/10.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Jonezy »

Carsten (Carlei) og jeg har udnyttet at vi er så godt som naboer de sidste par dage.

I tirsdags fik vi lavet en hurtig aftale om at spille lidt spil imens Belgien og USA sloges på fodboldbanen i Brasilien. Det blev til 2 spil Tournay, hvor vi vandt et spil hver og Carsten jublede over Belgien. Tournay er et interessant kortspil, hvor man kan følge mange strategier og skal finde nogle komboer i sine kort, hvilket jeg holder meget af.

Igår kom Carsten så over til mig, hvor vi lokkede Mani til at spille med til en masse spil i den lettere ende. Vi startede med 2 omgange Tokaido, da jeg kickstartede Collectors udgaven uden at have prøvet spillet. Tokaido er så heldigvis en herlig afslappet fornøjelse at spille, samtidigt med at det rent visuelt er noget af det mest behagelige at kigge på. Spillet er faktisk ekstremt simpelt, men man skal alligevel tage nogle beslutninger undervejs, når man skal vurdere om det er vigtigere at blokere de andre eller gå efter det man selv har brug for. Det bedste af det hele er nok at Mani elskede det, så det kan blive et spil vi kan hygge med herhjemme.

Vi fortsatte stilen med Takenoko, som Carsten kun havde prøvet online. Jeg lavede en smuk kombo med 3 tile objectives på én gang, men gik så i stå imens Carsten groede smukke bambus kombinationer og lavede store point på gartner objectives. Mani bøvlede lidt med nogle måske for svære objectives, så Carsten vandt sikkert. Tokaido er bedre end Takenoko, når man spiller dem lige op og ned af hinanden, men Takenoko har nok verdens mest nuttede miniature i pandaen såååå......

Carsten havde heller aldrig prøvet Ave Caesar, så det måtte også lige på bordet, hvor det blev til 3 ræs og hvor Mani endte med at give os det onde blik, da vi fik blokket hende ud af Kejsergade i sidste ræs. :D Det var faktisk et klasse ræs det sidste, da det også lykkedes mig at presse Carsten udenom i så mange kurver, at han ikke kunne nå i mål, og jeg var endda den lorte brune farve... :lol:

Så skulle vi ned på jorden igen efter råb og skrig, så Carsten driblede hurtigt hjem og hentede Fauna, som han har lånt af Steen. Vi nåede to spil, hvor det herefter kan konstateres at Carsten har set alt for mange natur programmer...;) Han vandt nemlig begge spil, hvor det især var imponerende at han gættede rigtigt på at et ko lignende dyr kom fra Indonesien. Fauna er et fantastisk gætte spil, hvor man bliver belønnet på solide kvalificeret gæt og ikke kun på helt rigtige faktuelle gæt. Desuden lærer man også noget hver gang, denne gang at hvidhvalen kun bor i de nordlige have og at sort bjørnen faktisk ikke er speciel stor.... Super spil, som kan anbefales!

Vi sluttede en herlig aften af med to omgange King of Tokyo med Power Up udvidelsen. Min Mecha Dragon smadrede både Manis Cyber Bunny og Carstens Pandakai i første spil i vanlig overlegen stil, men kom så sensationelt kun på en andenplads i andet spil, da Carsten spillede kedeligt og vandt på point....:)

Herlig onsdag aften!
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Mik »

Torsdag var Jesper på besøg for sidste gang inden sommerferien, så Martin og jeg droppede vores Descent-aften til fordel for et par 3-mands Deck-Builder-spil.

Da Jesper kom lige fra arbejde, kunne vi sætte os ind i reglerne sammen til det nyindkøbte Legendary: Villains, og vi nåede stort set at sortere alle de mange kort, og sætte spillet op til introduktions-scenariet.

Vi skulle nedkæmpe Dr. Strange 4 gange, for at vinde scenariet, og det gik også udmærket. Til gengæld fik vi ikke mange VP, da byen var stort set mennesketom. Ikke en eneste kidnapning kunne vi rode os ud i, og der var heller ikke mange uskyldige tilskuere vi kunne nappe. :evil:

Måske var det blot en uheldig blanding af kort, eller måske er begynder-scenariet blot uden de mange kort der kan gøre disse ting. Under alle omstændigheder var det et underholdene spil - så selvom vi vandt, håber vi på lidt mere modstand næste gang! 9/10

Derefter skiftede vi over til det andet nye deckbuilder-spil: The Lord of the Rings: The return of the King Deck-Building Game som er det tredie spil i film/serien. Denne gang er - udover kortene - et ring og en rejserute som ringen følger op til bjerget.

Fordi alle spillene følger samme læst valgte vi at prøve "impossible mode", som sådan set blot er nogle lidt sværere Ærkefjender, men det gik helt galt for os. Det tog evigheder for os at kæmpe os igennem spillet, og først da dækket løb tør for kort, kunne vi endelig afgøre hvem der var vinder - og her måtte også "snyde" lidt, da reglerne ikke forklarer om vi alle havde tabt eller om vi stadig kunne vinde individuelt. Meget utilfredsstillende!

Ringen nåede aldrig at forlade Ithilien, da den straks blev smidt hjem igen så snart den flyttede sig et enkelt felt. Meget mystisk! Skal spilles igen på begynder-niveaú inden jeg tør afgive en vurdering! ?/10
Image
User avatar
Lyng
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Tue Jul 01, 2014 11:43 pm
Favoritspil: Inis, Race for the Galaxy, Fort Sumter

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Lyng »

Tog et slag Takenoko med min hustru inden kampen Holland - Costa Rica. Er et rigtig dejligt spil når man ønsker et hurtigt spil i den lettere ende. Antoine Bauzer er en rigtig mester i at levere det enkle uden at det bliver kedeligt. Takenoko er for mig et fabelagtigt two player spil, hvis man lige trænger til et lille spil uden at man behøver være alt for fordybet.
Og så er pandaer bare nuttede hehe....
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Jonezy »

Var forbi Consim i dag, eller rettere et hygge visit i KBKs lokaler. Det viste sig nemlig at Valby Kulturhus holder sommer lukket og selvom det lykkedes os at komme hen til Consims lokale på 3.sal, så virkede koden ikke. Derfor var det jo heldigt at der var mødt flere op fra KBK, som hurtigt lurede at vi da bare tog derhen så.

Jeg havde allerede aftalt på forhånd at spille Robinson Crusoe med Jesper (Affenberg) og det fik vi lokket Sanne (tror hun hedder solsikke herinde, men er ikke helt sikker) og Peter (peskjens) med på. Vi spillede Castaways scenariet og ved hjælp af ikke mindst fremragende team samarbejde lykkedes det os at blive reddet i næstsidste tur. Min tømrer fik bygget tag, økse, fælde, gryde og andre lækre ting imens Sannes kok primært var ude at samle brænde og mad. Peters soldat var konstant ude og nedlægge den nærmeste naturs rovdyr, så vi fik spist blandt andet bjørn, tiger, boa og ræv til aftensmad henover vores udflugt til øen. Jespers explorer hjalp til hvor han kunne, da vi brugte de to første ture på at få udforsket hele øen.

Hvor var det dejligt endelig at få prøvet Robinson Crusoe og det må siges at være et spil, som i den grad tiltaler mig. Temaet og historien var helt i top og der skulle undervejs tages nogle meget svære fælles beslutninger. Fed oplevelse! :)

Bagefter tog vi et spil Citrus alle fire, hvor jeg på grundlag af en fantastisk smuk blod-appelsin plantage i midten af brættet og en hjælpende hånd fra Peter (han var tvunget til at lukke områder, som jeg også havde interesse i, så jeg slap for at bruge aktioner på det) endte med at vinde relativt sikkert med Peter på en andenplads. Peter takkede så af for i dag (uden at få prøvet nogle af de spil, som han rigtig gerne ville have spillet... Dem tager vi næste gang Peter!;)) og jeg tilbød en revanche til Sanne og Jesper, som de tog imod.

I andet spil var Jesper og jeg så sikker på at Sanne kørte afsted med det hele, da hun brugte mange af bonusprikkerne til flotte komboer og havde en stor og frugtrig grapefrugt plantage, som kom forbi en 4-5 bondegårde. Hun kunne dog ikke få dem lukket og scoret dem selv (hun manglede nemlig Peter...;)), så det stod faktisk ikke så skidt til, som Jesper og jeg troede. Jesper endte faktisk med at vinde spillet i ren cowboy-stil, da han havde fanget en masse vilde heste, som lige gav ham de afgørende point, men slutscoringen lå ret tæt.

Jeg plejer ikke at være super glad for abstrakte spil, og det lugter Citrus meget af, men farverige frugtplantager og et simpelt gameplay med svære beslutninger gør altså underværker for dette spil. Og så viser det sig faktisk, at man kan nå et helt spil Citrus på cirka samme tid, som en regelforklaring til Madeira.....:D

Rigtig herlig dag med gode spil og hyggelige medspillere.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Mik »

Og så viser det sig faktisk, at man kan nå et helt spil Citrus på cirka samme tid, som en regelforklaring til Madeira.....:D
Det vil jeg gerne tro! :wink:
Jeg er nu meget glad for at jeg lod det blive ved mine to spil: Istanbul og Nauticus - selvom det jo var meningen at det var peskjens som havde foreslået sidstnævnte. Tak til KBK for husly!
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Larsine »

I onsdags var der gået ferie i vores ugentlige spilleaften, så det var kun mig og Laban der var til stede.

Vi startede med en gang Elchfest. Jeg vandt første spil overlegent. Da jeg nåede i land var Laban kun nået halvvejs over vores store brusende flod. Det kunne Laban ikke have siddene på sig, og han ville have revence. Det fik han så, men kun med nød og næppe, da han gik i land med sin elg, brugte jeg kun et knibs før min elg også stod tørskoet tilbage på den oprindelige side.

Bagefter spillede vi Memoir'44. Jeg startede som tysker i Sword Beach. Jeg holdt mig tilbage, selvom jeg altid har lyst til at være offensiv. Jeg trak min to ekstra infanteri enheder tilbage til skovene, og brugte tid på at få min panser enhed frem. Herefter var det bare at udrydde Labans enheder en af gangen, indtil jeg vandt 5-3. Igennem hele spillet var der ingen tvivl om hvem der havde overtaget.

Som allieret startede jeg med at aktivere alle mine enheder i midten, som jeg flyttede ud på højre og venstre flanke. Der tog jeg de to bunkere, og flyttede derefter tilbage ind på midten, hvor jeg overmandede artilleribunkeren og en infanteri enhed. I sidste runde formåede jeg at udrydde Labans panserenhed, en infanteriehned og tage den ene by. Jeg ved godt at man teknisk stopper med det samme en spiller når 5 VP, men vi har altid spillet runden færdig, og derfor vandt jeg 7-2.

I Point-du-Hoc startede jeg som allieret. Jeg flyttede alle mine enheder ud på venstre flanke, uden for rækkevidde af det tyske artilleri. Da jeg først var der ude, klatrede jeg over klipperne og overrumplede tyskerne bag klipperne og i bunkeren. Derefter brugte jeg tid på at få de resterende enheder over klipperne, avancerede mod hans bunker i midten, og lavede et spidste sprint mod skoven hvor jeg fandt de forventede kanoner som blev sprunget i luften. Spillet endte 4-0.

Da Laban skulle spille allieret, startede han med at flytte alle sine enhede ud på den højre flanke, hvor han udraderede min infantrienhed i bunkeren, men ikke uden hårde tab (1-1, og mange skadede allierede enheder). Derefter klatrede de allierede over klipperne og begyndet at angribe min artilleribunker, medens jeg flyttede mine infantrienheder mod højre flanke for at beskytte skoven og den centrale bunker. De allierede formåede at udrydde mit artilleri, men igen med hårde tab på egen side (2-2, og flere skadede allierede enheder). Jeg havde fordelen af at gemme mig i skoven, i bunkere og bag sandsække. De allierede rykkede fremad, men med hårde tab, og var nødt til at trække sig tilbage igen (2-3). Desværre havde de en særdeles effektiv medic (som helede 3 figurer i en enhed), og efter et par heldige angreb, samt uheld på tyskernes side, endte spillet 4-3 til de allierede. Men hvis blot et par af terningslagene havde været anderledes, havde det været en helt anden afslutning.
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Affenberg »

Jonezy wrote:Jeg havde allerede aftalt på forhånd at spille Robinson Crusoe med Jesper (Affenberg) og det fik vi lokket Sanne (tror hun hedder solsikke herinde, men er ikke helt sikker) og Peter (peskjens) med på. Vi spillede Castaways scenariet og ved hjælp af ikke mindst fremragende team samarbejde lykkedes det os at blive reddet i næstsidste tur. Min tømrer fik bygget tag, økse, fælde, gryde og andre lækre ting imens Sannes kok primært var ude at samle brænde og mad. Peters soldat var konstant ude og nedlægge den nærmeste naturs rovdyr, så vi fik spist blandt andet bjørn, tiger, boa og ræv til aftensmad henover vores udflugt til øen. Jespers explorer hjalp til hvor han kunne, da vi brugte de to første ture på at få udforsket hele øen.

Hvor var det dejligt endelig at få prøvet Robinson Crusoe og det må siges at være et spil, som i den grad tiltaler mig. Temaet og historien var helt i top og der skulle undervejs tages nogle meget svære fælles beslutninger. Fed oplevelse! :)
Ja, det var super sjovt at få spillet Robinson Crusoe med jer! :)

Jeg har dog fundet ud af, at jeg havde overset en enkelt regel som kun gælder for 4 personer.
Der er et fysisk kort, som skal lægges hen over 'Oprydning i lejren'-feltet. Og det kort lå fint og gemte sig i bunden af kassen...

Vi spillede med at når man tager 'Oprydning i lejren'-feltet, så får man både 2 determination tokens og den fælles moral stiger med 1. Den regel gælder for 1, 2 eller 3 spillere.
Ved 4 spillere skal man vælge og enten lade den fælles moral stige med 1. Eller være egotripper og tage 2 determination tokens til sig selv.
Vi havde nok været lidt mere pressede, hvis vi havde spillet med den regel.

Så vores sejr må nok siges at være på 'easy' difficulty. ;)
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Jonezy »

Sssshhhh.... Det siger vi ikke til nogen Jesper...;)
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Mik »

Tsk - tsk - tsk :roll:
:wink:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Larsine »

I weekenden var i i Jylland, og da jeg havde lært at stå vandski (oppe i første forsøg, og ingen fald), mente de andre at de måtte banke mig i brætspil. Desværre var udvalget ikke så stort, så det blev til Sequence. Jeg og min makker tabte det første spil, men vandt derefter de tre næste.

Senere på aftenen blev det til et 7 personeres Five Crowns hvor jeg til gengæld scorede aller flest point, og derved lagde mig på en solid sidste plads.

Inden sengetid blev det til en godnatdrink og endnu 4 spil Sequence. Min partner og jeg tabte igen første spil, men vandt de næste tre :-)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Mik »

Galaxy Defenders blev introduceret for 2xTorben medens Eivind, Martin var veteranerne. Vi spillede introduktions-scenariet, og det blev en noget affære, da rumvæsenerne bare blev ved at vælte ind. Torben Ussing fik hurtigt lukket de to første telepods, men så blev han overmodig og nåede lige at lukke den tredie inden han udåndede. Torben Polack var også ved at være færdig, da vi endelig fik lukket den sidste telepod. Så var det blot et spørgsmål om at gøre kål på de sidste aliens, da de nu ikke kunne lande flere. Hurra! 9/10
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Mik »

Tirsdag havde jeg helt ekstraordinært besøg af Erik Swiatek - og efter en god eftermiddag med øl og jazz på Kroteket/Blågårds Plads efterfulgt af god mad og rosé vin på Quattro Fontaine/Skt. Hans Torv, gik turen hjemad for at spille Legendary: Villains med Eivind og Martin. Vi spillede atter basic setup, og det blev naturligvis Martin som fik samlet flest point! 9/10
Image
User avatar
Lyng
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Tue Jul 01, 2014 11:43 pm
Favoritspil: Inis, Race for the Galaxy, Fort Sumter

Re: Hvad har du spillet i dag? - Juli 2014

Post by Lyng »

I går aftes kom Blue Moon: Legends igen på bordet. Jeg spillede Flit (en faktion som fungerer lidt som jack of all trades og som har rigtig mange kort med retrieve) mod Pillar (faktion primært bygget på stærke boost kort).
Anden kamp var ret interessant da vi begge havde fået blandet vores drawdeck sådan at vi konstant manglede character kort og derfor var tvunget til at passe og discarde. Det var rigtig nervepirrende og tvang en ud i nogle onde valg! (Hvor mange kort skal jeg discarde, hvor meget af det her booster / leadership card værd i forhold til at forsøge at få et character kard mere.)
Blue Moon: Legends hoppede da jeg fik det direkte ind i min top 10. Hidtil var det kun sket for Yedo. Det er et rigtig lækkert spil der giver mig det hurtige magic fix uden jeg skal investere en bondegård.
Image
Post Reply