Essen 2012 - hvad har I kig på?

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Jens_Hoppe »

Så er det blevet den tid på året hvor jeg skimmer Spiel Preview listen igennem. Der er en del spil på listen som fanger min interesse, nogle selvfølgelig mere end andre. Nogle af dem er tydeligvis også på markedet allerede, men til det kan jeg kun sige: Er de på Spiel-listen er de fair game for min liste! :)

Love Letter (AEG) - Et minimalistisk, ekstremt hurtigt kortspil med elementer af deduktion.
Aztlán (Ares Games) - Et populært tema i år ser ud til at være Mesoamerika - her er det Leo Colovini der slår sig løs.
War of the Ring: Lords of Middle Earth (Ares Games) - Behøver jeg sige mere??
Polis: Fight for the Hegemony (Asylum Games) - et lille civ-lite spil for 2 spillere.
Terra Mystica (Feuerland Spiele) - Hmm, fantasy-setting, fantasy-racer, geografi, bygge bygninger ... Kunne måske være sjovt?
Northwest Passage Adventure (Gen-X Games)
King of Tokyo: Power Up! (IELLO) - KoT var mit mest spillede spil i 2011, såå mon ikke jeg skal have udvidelsen? :)
Uchronia (IELLO) - Nyt kortspil fra designeren af Glory to Rome og Innovation.
The Resistance: Avalon (Indie Boards and Cards) - Det originale Resistance er fabelagtigt, og dette skulle være en forbedring. Det eneste spil jeg har kickstartet, bortset fra fadæsen med Glory to Rome. Min pakke med R:A er dog undervejs...
Archipelago (Ludically) - De første rapporter fra folk her på forum som har spillet det, lyder forsigtigt optimistiske. Tema og komponenter er i hvert fald cool.
Trains (OKAZU Brand) - Dominion med bræt, brikker og togtema!! Det store hit blandt de af mine geekbuddies som har prøvet det (da man har kunnet få det et stykke tid nu, hvis ellers man gider importere det fra Japan), så hvis det nogensinde bliver til at få fat i på disse længdegrader, er det noget der skal prøves.
Escape: The Curse of the Temple (Queen Games)
Copycat (aka "Fremde Federn", RRG) - Friedemann's seneste "F" spil, hvor gimmicken denne gang er at han har hugget mekanismer fra alle de mest populære eurogames. Og det kan vel kun være godt, ikke?
The Great Zimbabwe (Splotter Spellen) - Splotters nye mimre/micromanagement-spil. Givetvis for stort og bøvlet til at det er noget jeg vil kunne lide, men lidt spændende ser det nu ud.
Space Cadets (Stronghold Games) - Et spændende real-time coop-spil, hvor hver enkelte spiller har sine egne specielle roller der skal passes.
Snowdonia (Surprised Stare Games) - Tematisk stærkt togspil som på overfladen ser meget anderledes ud end de togspil vi kender.
P.I. (Treefrog Games) - Wallace/Treefrog's nye spil. Deduktion med detektiv-tema!
Expedition: Congo River 1884 (White Goblin Games) - Eurogame som ser interessant ud, og som (tilsyneladende) har et mildest talt kontroversielt tema!


Men hvilke spil har I andre i kikkerten?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Marcussen »

Indtil videre er X-Wing og Zombiecide på min liste. Om ikke andet skal de prøves. Derudover impulskøber jeg nok nogle ting :D
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Jake Helms »

Nu kører jeg nok på et anderledes budget end de fleste herinde (og spiller nok en del færre spil, specielt fordi at de samme oftest bliver spillet ret meget), så for mig er det kun et par udvidelser jeg egentlig er super-interesseret i, nemlig Die Kutschfahrt zur Teufelsburg: Die dunkle Prophezeiung og Ticket to Ride: Halloween Freighter, må jeg indrømme.

Konceptet til Room 25 lyder også interessant, synes jeg, da specielt Betrayal at House on the Hill har været en stor succes hos dem jeg regelmæssigt spiller med. Det ender vist ikke på Essen i år, desværre.
Ligeledes lyder Trains også som et spil, jeg i hvert fald gerne vil prøve, men til €50 tør jeg ikke springe på det fra mørket.

Der skulle tilfældigvis ikke være en venligtsindet Københavner derude, som jeg kunne få til at tage de to udvidelser med hjem dernedefra (Die Kutschfahrt zur Teufelsburg: Die dunkle Prophezeiung og Ticket to Ride: Halloween Freighter, altså)? DKzT fylder det samme som et normalt spil kort, så pladsproblemer er der nok ikke - og det ville glæde mig en hel del, at få fat på sådan en, i det mindste :D!
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Affenberg »

Jens_Hoppe wrote:Men hvilke spil har I andre i kikkerten?
Jeg skal heller ikke til Essen, men for mit vedkommende bliver det spændende at høre mere om følgende spil som ikke allerede er nævnt i tråden:

The Palaces of Carrara - Ud fra hvad den gode Mik har skrevet om spillet her, samt hvad der står i BGG-beskrivelsen, så lyder det det godt nok tiltalende! :D Det bliver spændende at se, hvordan spillet rent faktisk fungerer.
Le Havre: The Inland Port - Det lykkedes jo for Uwe Rosenberg at lave en glimrende 'light'-udgave af Agricola i form af Agricola: All Creatures Big and Small, så mon ikke han også brillerer med 2-spiller udgaven af Le Havre? Jeg krydser mine fingre. :-)
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Marcussen »

Marcussen wrote:Indtil videre er X-Wing og Zombiecide på min liste. Om ikke andet skal de prøves. Derudover impulskøber jeg nok nogle ting :D
Og mice and mystics for satan da :D
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by BACON! »

Jeg skal desværre heller ikke derned, men jeg kunne godt bruge hele CGE's katalog.
Dungeon Lords: Festival Season
Galaxy Trucker: Another Big Expansion
Goblins, Inc.
Tzolk'in: The Mayan Calendar
Jeg skal nok også have fat i udvidelsen til King of Tokyo og især Space Cadets på et tidspunkt.

Hvis nogen fra Odense/Fyn skal derned og mener at de har masser af plads på hjemvejen, så kunne det være fantastisk hvis de kunne have et par spil med for mig. Jeg giver gerne lidt for ulejligheden :)
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Frouvne »

Ja, det er henad de tider, hvor man skal til at købe alt for store mængder af spil, hvoraf nogle jo nok til at stå lige så urørte, som flere af de spil, der blev købt sidste år! Jeg håber, at jeg kan udvise lidt mere mådehold end de forrige år... men lad os nu se, når viljestyrken endeligt skal testes i den kommende uges tid, hvor det endnu vil være muligt at foretage nogle forudbestillinger hos internetforhandlerne. For jeg skal ikke afsted i år og må erkende, at det heller ikke trækker mere i mig end at der sagtens kan komme til at gå et år eller to mere inden jeg skal afsted igen. Jeg har luret lidt på listen, men har endnu ikke lavet en systematisk gennemgang, så lad mig starte med at se lidt nærmere på nogle af de titler du nævner, Jens.
Jens_Hoppe wrote:Love Letter (AEG) - Et minimalistisk, ekstremt hurtigt kortspil med elementer af deduktion.
Titlen er noteret ned - men endnu har jeg ikke fået sat mig nærmere ind i spillet. Alene stik-ordet deduktion gør, at det er et spil, jeg er nødt til at kigge nærmere på. De plejer at blive vel modtaget her i familien. Jeg er dog stadig en smule skeptisk, da jeg har hørt udtalelser om, at man kan spille et to-spillers spil på 5-10 minutter og undrer mig en smule over, hvor meget deduktion, der kan foregå i det korte tidsrum. Men det er måske bare de små grå, der er blevet lidt sløve hos mig...
Jens_Hoppe wrote:Aztlán (Ares Games) - Et populært tema i år ser ud til at være Mesoamerika - her er det Leo Colovini der slår sig løs.
Leo Colovinis spil kan jeg generelt ret godt lide - men der er ikke meget tema i dem, så det er et af de spil, jeg helt sikkert godt kan holde mig på afstand af i første omgang og så evt. hoppe på senere, hvis det skulle vise sig at være det helt store hit... hvilket skulle komme meget bag på mig, hvis det går hen og sker.
Jens_Hoppe wrote:War of the Ring: Lords of Middle Earth (Ares Games) - Behøver jeg sige mere??
... og da slet ikke, hvis det kommer med malede figurer. Jeg holder øje med tråden:
http://boardgamegeek.com/thread/844006/ ... ds-of-midd
Jens_Hoppe wrote:Polis: Fight for the Hegemony (Asylum Games) - et lille civ-lite spil for 2 spillere.
... lille civ-lite. En anslået spilletid på 150 minutter - jeg ville nok ikke få det spillet.
Jens_Hoppe wrote:Terra Mystica (Feuerland Spiele) - Hmm, fantasy-setting, fantasy-racer, geografi, bygge bygninger ... Kunne måske være sjovt?
Her er der også noget, der trækker i mig. Og det på trods af en i mine øjne meget utiltalende grafisk præsentation. Efter at have set en engelsk introduktion til spillet (http://www.boardgamegeek.com/thread/866 ... lish-video) tror jeg bestemt, det er interessant. Jeg kan f.eks. godt lide ideen med at man skal klargøre områderne før man kan anvende dem og nogle geografiske områder derfor er mere interessante for nogle spillere end andre og så den måde man kan opspare og anvende power på. Men jeg tror alligevel jeg besinder mig i første omgang selvom forsendelse fra udgiverens hjemmeside er til en meget rimelig pris.
Jens_Hoppe wrote:Northwest Passage Adventure (Gen-X Games)
Gen-X Games forbinder jeg meget med titler som Luna Llena: Full Moon og Target Earth, som er nogle meget sympatiske men samtidigt ikke specielt tilgængelige titler. Det er helt sikkert en titel, jeg kommer til at se nærmere på, men jeg må også erkende at de andre to titler er det sammenlagt lykkedes mig at få en gang til bordet, så...
Jens_Hoppe wrote:King of Tokyo: Power Up! (IELLO) - KoT var mit mest spillede spil i 2011, såå mon ikke jeg skal have udvidelsen? :)
Jeg kommer nok også til at opgradere grundspillet. Det er dog ikke noget, der haster, så det kommer nok ikke med i første omgangs købsrus.
Jens_Hoppe wrote:Uchronia (IELLO) - Nyt kortspil fra designeren af Glory to Rome og Innovation.
Det lyder som en light-udgave af Glory to Rome og hvis det er korrekt, behøver jeg ikke nedgradere originalen, som jeg syntes er et super-godt spil.
Jens_Hoppe wrote:The Resistance: Avalon (Indie Boards and Cards) - Det originale Resistance er fabelagtigt, og dette skulle være en forbedring. Det eneste spil jeg har kickstartet, bortset fra fadæsen med Glory to Rome. Min pakke med R:A er dog undervejs...
Det er min også! :D
Jens_Hoppe wrote:Archipelago (Ludically) - De første rapporter fra folk her på forum som har spillet det, lyder forsigtigt optimistiske. Tema og komponenter er i hvert fald cool.
Jeg regner med at spille Stonys eksemplar igen i den kommende uge. Der er tale om et rigtig godt spil, men jeg tror, jeg får dækket mit behøv ved at spille hans eksemplar! :wink:
Jens_Hoppe wrote:Trains (OKAZU Brand) - Dominion med bræt, brikker og togtema!! Det store hit blandt de af mine geekbuddies som har prøvet det (da man har kunnet få det et stykke tid nu, hvis ellers man gider importere det fra Japan), så hvis det nogensinde bliver til at få fat i på disse længdegrader, er det noget der skal prøves.
Har været inde på den japanske hjemmeside nogle gange, men det var heldigvis tilpas uoverskueligt til at jeg har holdt mig i skindet. Jeg kan stadig være fristet, hvis lejligheden skulle opstå, men det ender jo nok med at den værste kløe i.f.t. deckbuilding bliver stillet og så er sådan en titel jo pludselig mindre interessant.
Jens_Hoppe wrote:Escape: The Curse of the Temple (Queen Games)
Det kan kun være sjovt. Så hvis man skal spille med nogle mere uvante brætspillere, tror jeg det er et sikkert hit. Kunne meget vel være et spil, jeg på et tidspunkt tilegner mig.
Jens_Hoppe wrote:Copycat (aka "Fremde Federn", RRG) - Friedemann's seneste "F" spil, hvor gimmicken denne gang er at han har hugget mekanismer fra alle de mest populære eurogames. Og det kan vel kun være godt, ikke?
Måske er idéen sjovere end udførelsen. Jeg tror, jeg afventer de første anmeldelser og ser om der er tale om en fuser.
Jens_Hoppe wrote:The Great Zimbabwe (Splotter Spellen) - Splotters nye mimre/micromanagement-spil. Givetvis for stort og bøvlet til at det er noget jeg vil kunne lide, men lidt spændende ser det nu ud.
Splotter Spellen pirrer altid min nysgerrighed.
Jens_Hoppe wrote:Space Cadets (Stronghold Games) - Et spændende real-time coop-spil, hvor hver enkelte spiller har sine egne specielle roller der skal passes.
Den titel var jeg ikke stødt på - men coop-spil syntes jeg generelt er en interessant genre og at det er realtime og et rumspil trækker jo ikke ned. Så: Måske.
Jens_Hoppe wrote:P.I. (Treefrog Games) - Wallace/Treefrog's nye spil. Deduktion med detektiv-tema!
Wallace + deduktion + detektiv-tema! Naturligvis. Det må jeg prøve.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Mik »

Frouvne wrote:
Jens_Hoppe wrote:Uchronia (IELLO) - Nyt kortspil fra designeren af Glory to Rome og Innovation.
Det lyder som en light-udgave af Glory to Rome og hvis det er korrekt, behøver jeg ikke nedgradere originalen, som jeg syntes er et super-godt spil.
De havde den med på Spiel '11, hvor jeg ville have købt et eksemplar i stedet for Glory to Rome - såfremt spillet havde været til salg. Men desværre havde de kun demo-eksemplarer, og dem ville de heller ikke sælge om søndagen. Ja, det er et nedkogt udgave af originalspillet, men med bdre grafik og færre muligheder, hvilket jo samtidig betyder at spillet bliver kortere (hvilket jo kan være godt, hvis man ikke lige ønsker at bruge den halve aften på et spil.

Jeg var faktisk klar til at købe et eksemplar her til foråret, men så nåede den sorte boks altså at udkomme først - så nu tror jeg at jeg lader det være ved det - hvis jeg kan holde mig i skindet...
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:
Jens_Hoppe wrote:Love Letter (AEG) - Et minimalistisk, ekstremt hurtigt kortspil med elementer af deduktion.
Titlen er noteret ned - men endnu har jeg ikke fået sat mig nærmere ind i spillet. Alene stik-ordet deduktion gør, at det er et spil, jeg er nødt til at kigge nærmere på. De plejer at blive vel modtaget her i familien. Jeg er dog stadig en smule skeptisk, da jeg har hørt udtalelser om, at man kan spille et to-spillers spil på 5-10 minutter og undrer mig en smule over, hvor meget deduktion, der kan foregå i det korte tidsrum. Men det er måske bare de små grå, der er blevet lidt sløve hos mig...
Nu har jeg fået det prøvet et par gange, og din skepsis er ikke helt ved siden af. For vel er det langt hen af vejen deduktion man benytter når man skal træffe sine valg, men spillet er så ekstremt hurtigt og "light" at det alligevel ikke føles som den form for "tænkespil" man normalt associerer deduktion med. Men det er nu meget sjovt alligevel... :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:
Jens_Hoppe wrote:Love Letter (AEG) - Et minimalistisk, ekstremt hurtigt kortspil med elementer af deduktion.
Titlen er noteret ned - men endnu har jeg ikke fået sat mig nærmere ind i spillet. Alene stik-ordet deduktion gør, at det er et spil, jeg er nødt til at kigge nærmere på. De plejer at blive vel modtaget her i familien. Jeg er dog stadig en smule skeptisk, da jeg har hørt udtalelser om, at man kan spille et to-spillers spil på 5-10 minutter og undrer mig en smule over, hvor meget deduktion, der kan foregå i det korte tidsrum. Men det er måske bare de små grå, der er blevet lidt sløve hos mig...
Nu har jeg fået det prøvet et par gange, og din skepsis er ikke helt ved siden af. For vel er det langt hen af vejen deduktion man benytter når man skal træffe sine valg, men spillet er så ekstremt hurtigt og "light" at det alligevel ikke føles som den form for "tænkespil" man normalt associerer deduktion med. Men det er nu meget sjovt alligevel... :)
Tak. Jeg bliver altid så SKUFFET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! når jeg tror, at der er deduktion på vej, og så er det alligevel bare slet ikke det - hvis bare jeg ikke sætter næsen op, kan tingene jo godt være gode alligevel. Timbuktu troede jeg jo også var deduktion, meeeeeeen, det var ikke meget det havde synes jeg. Så noget, der kunne have været godt blev afvist. Ligeledes Meisterdiebe ... det har heller ikke noget med deduktion at gøre ... men kompliceret huskespil, det er hvad det er.....
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Stony »

Jeg har umiddelbart kun et par titler ud over det der allerede er nævnt.

Yedo har pirret mig tilstrækkeligt til at jeg har forudbestilt det. Eurogame i den lidt tungere ende.

Og så synes jeg faktisk at Colonies umiddelbart lyder interessant. Men det vil for mit vedkommende nok blive try-before-buy. Jeg må tilstå at jeg umiddelbart er lidt skeptisk, når der er tale om en selvudgivelse.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Frouvne »

Jeg har endnu ikke lavet en systematisk gennemgang af listen. I virkeligheden er mit håb også at holde mig lidt mere i skindet i år end tidligere og det er måske et tegn på, at min strategi lykkes - men meget kan nok gå galt endnu! :wink:

Jeg lader mig altid drage af temaerne i Ignacy Trzewiczeks spil og han har flere interessante titler igen i år. Det er dog særligt Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island, jeg kommer til at læse op på, da samarbejdsspil er noget af det, der er lettest at få på bordet hjemme hos os og der umiddelbart ser ud til at være rigtig fint potentiale i dette spil.

Et andet sted hvor temaet ligeledes trækker er i spillet Myrmes, som det dog heller ikke er lykkedes mig at få læst tilstrækkeligt op på, til at jeg kan lave en reel vurdering af det.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Frouvne »

Når jeg ser den lange og meget fristende liste igennem, kan jeg i første omgang snævre min interesse ind til nedenstående spil. Der skal nok dukke nogle flere titler op, nu da festlighederne er begyndt, men der er på den anden side helt sikkert også nogle af nedenstående titler, der vil blive sorteret fra, før jeg bestiller nogle af årets titler.

Space Cadets
Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island
Keyflower
The Great Zimbabwe
Spellbound
Myrmes
P.I.
Lady Alice


Endvidere er der nogle udvidelser, jeg også kommer til at se nærmere på:

Eclipse: Rise of the Ancients
Yggdrasil: Asgard
Winter
King of Tokyo: Power Up!
Neuroshima Hex! The Dancer
frouvne, administrator

Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by akwlinka »

Det bedste jeg har fundet og prøvet indtil nu har været
Suburbia, uchronia og urbanisation. Det er nu heller ikke fordi jeg ha prøvet så meget i år.

Urbanisation har ikke været mulig at købe hernede, men kan blive eftersendt for en rimelig fair pose penge.
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Essen 2012 - hvad har I kig på?

Post by Helle »

Jeg har slet slet ikke holdt øje med noget - men efter besøget hos Consim i dag og udfra hvad jeg efterfølgende har hørt fra andre, så vil Loveletter nok komme på min ønskeliste - fjollet og at hav det sjovt, vil der klart være et publikum for i min omgangskreds. Jeg var ret begejstret for stress-spillet Escape ved første gennemspilning og anden, men så følte jeg mig faktisk ret mættet. Skatte og curses gjorde ikke rigtigt noget godt, synes jeg. Det var fantastisk at få prøvet, så det ligesom blev 'nok'.
Tilgengæld kommer P.I på listen over spil, som jeg næsten må have i min samling af spil ....
Når jeg ikke har tjekket alt muligt andet ud, og nævner andre ting, så er det fordi min mand tager sig af de fleste spilkøb, så jeg skal bare dække nogle få typer af spil, som han ikke allerede sørger for.
Post Reply