Hvad har du spillet i dag? April 2009

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Taibi »

Vi fik nyt blod på bordet her til aften hvor vi spillede The Princes of Machu Picchu. Super flot spil, spændende mekanismer og ganske underholdende, fungerer fint til to spillere, men vil vinde med flere. Lama'er blev ofret og vi var tæt på at forhindre spanierne i at finde Machu Picchu, men forgæves... og slet ikke selv forskyldt... 8)

Det blev til en snæver, men klar sejr til mig, da jeg havde flest VP og mest guld. Da spanierne kun kom efter guld kunne jeg gange mine VP med 3... og dermed blev en snæver sejr til en klar én af slagsen. :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9178
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Stony »

Den (næsten) ugentlige spilleaften blev til første omgang Small World og første omgang Formula D. To spil der afgjort vil komme på bordet igen. Især Small World synes jeg er en positiv overhaling af Vinci.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Andrea »

Til aftenens besøg havde vi fundet Thurn & Taxis frem. Jeg synes rigtig godt om det, men jeg er bange for, at det i længden bliver for simpelt. Pt. hygger vi os dog meget godt med det.

Dernæst fandt Jens Space Alert frem, som han havde læst regler til. Vi spillede to prøvespil (der er introscenarier, man skal spille først, og det er en rigtig god idé, for da vi hørte om de udvidede regler, blev vi noget blege ved tanken om, hvor kaotisk det kan blive! :)). Det ser ud til at have potentiale (især hvis man spiller med de samme personer og får oparbejdet en vis rutine i at samarbejde), og det bliver spændende at lege videre med det.

Som afslutning fandt vi Mermaid Rain frem, som jeg kun har spillet en enkelt gang før. Temaet er frygtelig fesent, men jeg kan godt lide spilmekanikkerne.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Frouvne »

I aftes blev der, som Stony allerede har beskrevet, stiftet bekendtskab med to nye og opdaterede versioner af spil, jeg har spillet flere gange tidligere.

Først var det Small World, der kom på bordet. Spillet var let at gå til, da vi alle tidligere har spillet Vinci og i den nye version er der rettet op på en af de væsentligste anker mod Vinci; de åbne point der stort set altid medfører et væsentligt element af Kingmaking i spillets slutfase. Small World havde nogle væsentlige tilføjelser, der nok gør spillet lettere tilgængeligt for folk der ikke til dagligt spiller mange spil. Brikker på brættet gør det tydeligt, hvis områder er dyrere at gå ind i end de normale områder, illustrationer gør det - relativt - let at se hvad en given kombination af brikker må m.m.m. En smule er der dog også gået tabt: højdeforskelle ved bjerge gør ikke terræn lettere/sværere at angribe (det er dog en specialfunktion for et enkelt folkeslag). Mit indtryk af Small World var meget positivt. Om jeg skal skifte mit eget Vinci ud er jeg dog ikke i første omgang overbevist om... måske er kingmaking-delen slet ikke så dum endda, terningen kunne jeg godt undvære (man kunne vel bare spille uden den) og så kan jeg egentlig godt lide den mere abstrakte udtryk i Vinci. Men Small World er nok lettere tilgængeligt og det er et godt og lækkert spil.

Som afslutning på aften kom Formula D på bordet, der i bund og grund er det samme spil som Formula Dé. Jeg har stor sympati for spillet på trods af at det ikke er blandt mine egentlige favoritter. Som udgangspunkt er der ingen væsentlige forskelle imellem de to versioner; komponenter og kvaliteten af disse er der nogle forskelle imellem, men her vil det være et spørgsmål og smag om man vil foretrække den ene eller den anden udgave. Den største forskel imellem versioner syntes umiddelbart at være, at der med Formula D er tilføjet regler til at man kan spille Road Racing og at der til de forskellige kørere så er vedhæftet nogle karakteristika. Umiddelbart tiltaler det overhovedet ikke mig - men for andre ville det givetvis være et godt salgsargument.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Taibi »

Torsdag bød på 3 spil på bordet. Et hurtigt spil Lost Cities til morgenmaden inden en skøn dag med kultur og billige dåseøl i Tyskland... :lol:

Vel hjemme igen fik konen en flot sejr i Attika da jeg overså hvilke muligheder hun havde og forregnede mig. Efterfølgende lykkedes det hende at isolere Jack i Mr. Jack, men hun havde desværre ikke mulighed for at fange ham inden tiden udløb... :?

Fredag har vi planlagt et forsøg på Origins: How We Became Human... så må vi se hvordan det spænder af. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Frouvne »

I aftes havde vi besøg af qute og hans kæreste og det gav lejlighed til en hurtig gentagelse af Small World. Det er nu et udmærket spil. Det faktum at det er lettere tilgængeligt for nye spillere end Vinci, vejer efterhånden som et tungt argument for det... et bedre spil er jeg dog stadig ikke overbevist om, at det er.

Herefter kom Winner's Circle på bordet. Det er et hyggeligt lille spil omend det i mine øjne på ingen måde kan leve op til Knizias øvrige auktionsspils kvalitet. Men som familiespil er det da en lille perle.

Da vi alle imens vi spillede Winner's Circle havde udvist en formidabel mangel på evne til at kunne huske hvilke af vores fire bud-markører med pålydende 0, 1, 1 og 2, der var placeret hvor, var det passende at kaste os over et huskespil, så ydmygelsen kunne blive total. Vi fandt derfor børnespillet Schatz der Drachen frem. Det blev til to spil og jeg dristes til at mene, at det var aftenens virkelige perle, der kom på bordet til sidst! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Larsine »

Torsdag aften tog Lisa med sin mor og soestre til bingo, saa jeg blev hjemme og hyggede mig med ungerne.

Foerst et spil Mamma Mia med Lilli og Lea. Lilli fik solgt 4 pizzaer i foerste runde, og saa kunne vi andre stort set ikke goere noget. Jeg fik en anden plads med Lea sidst.

Herefter to spil Citadels med Larna og Lilli. Jeg husker kun at jeg vandt dem begge, og det endda uden at vaere foerst til at bygge 8 bygninger. I det andet spil havde vi skiftet nogle af personerne ud, og det havde en stor indflydelse paa hvordan vi spillede.

Fredag skulle vi til London, og da vi tog toget havde vi 2 timer der skulle bruges hver vej. Paa vej til London spillede jeg Citadels med Lilli, Lea og Larna. Ganske uniteressant, og jeg tabte da ogsaa, medens Lilli vandt ret overlegent.

Herefter spillede vi alle 5 Mamma Mia med det var et af den slags spil jeg hurtigt glemmer.

Paa vej hjem spillede Larna Lilli og Jeg Citadels igen. Lilli fik en god start, og da jeg havde 3 bygninger, havde hun allerede 6 bygninger. Men det lykkedes for Mig og Larna at stoppe hende ved at gaette rigtig med baade snigmorder og tyv. I sidste runde byggede baade Larna og Lilli deres 8. bygning, medens jeg kun var oppe paa 7 bygninger. Bade Larna og Lilli havde alle 5 forskellige farver, og Larna endte paa 30 point med Lilli paa 32 point. Men jeg havde bygget store bygninger og endte paa 37 point.

herefter spillede Lilli, Lea, Lisa og jeg Mamma Mia. Vi spillede en meget jaevnbyrdig foerste runde, og havde da ogsaa alle solgt 2 pizzere. Anden runde var den der gjorde den store forskel, jeg fik ikke solgt en enste pizzaer, Lisa fik solgt 2 pizzere, Lilli fik solgt 2 og Lea fik solgt 3 pizzaer. Herefter var Lea ret sikker paa at hun nok skulle vinde, men et eller andet gik galt, for hun endte med 2 pizzaer ligesom Lilli, men Lilli havde flere ingredienser tilbage og slog derfor Lea paa maalstregen. Jeg fik en fortjent sidsteplads.

Lars
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Taibi »

Fredag fik vi prøvet Origins: How We Became Human for første gang (uden udvidelse). Det blev en lang, men spændende aften, og på intet tidspunkt følte vi at der var nedetid eller man kedede sig - og det på trods af 7 timers effektiv spilletid. Oveni kan vi så lægge 1½ times regelgennemgang (plus de 1½ jeg selv brugte før jeg forklarerede konen det... vi er måske lidt langsomme...). :)

Jeg havde trukket Homo floreniensis (The Hobbit) og Vivi havde trukket Homo erectus (Peking Man). Da jeg kun kendte til sociale færdigheder havde jeg kun mulighed for at imitere andre hvilket sløvede udviklingen af min hjerne - jeg var ikke for heldig med mine forsøg...

I den første fase af spillet fik Vivi tilsyneladende et godt forspring. Jeg kæmpede konstant med min befolkning og faldt næsten konsekvent i kaos. Det bevirkede at min stamme ikke udviklede sig på verdenskortet og ej heller rent mentalt. Vores infrastruktur var meget lig, men jeg følte mig ikke klar til at gå til Era II. Til sidst fik jeg endelig de slag jeg skulle bruge (med 2/3 chance var det også på tide...), fik sat en udvikling i gang og kom styrket videre til Era II.

Her havde Vivi siddet fast i et stykke tid, da hun ikke havde held med at udvikle sin infrastruktur, samtidig med at klima forandringer vanskeliggjorde hendes ekspansion på kortet. Et enkelt dårligt terningekast kastede hende i kaos og halverede (afrundning til spillerenes fordel) hendes befolkning på kortet fra 9 til 5 og igen til 3 og siden 2...

Det gav mig muligheden for at komme med rent befolkningsmæssigt - inden jeg igen røg i kaos, men så valgte at hoppe videre til Era III. Her var udfordringen så bare at for at komme til periodens gyldne alder skulle jeg bruge infrastruktur energy 2 og det tog sin tid for det kort at komme op... Heldigvis havde jeg muligheden for at gardere mig med mine demografi kort og jeg havde nu lugtet lunten og fået godt styr på min befolkning, så jeg overlevede uden at falde tilbage i kaos.

Mine VP kom fra kultur og administration (kun specielle public kort) hvorfor jeg fornemmede at mine muligheder var ved at være udtømte. Vivi trak VP fra kultur og antallet i hendes gruppe af Elders, hvorfor hun naturligvis ekspanderede kraftigt.

Jeg valgte derfor at gå efter at afslutte spillet, men inden da ville jeg køre Espionage (trak et tilfældigt kort ved en modstander). Den kørte jeg to gange i samme runde og trak 2 administrations kort. Disse kort skal der bydes på og kortene havde - for mig - en værdi på 3 per stk., men der var også en Elder pris på hhv. 2 og 1.

Jeg havde kun mulighed for at byde på ét kort, da betalingen var producerende Elders og jeg kun havde én. Først spillede jeg 3/2 kortet, som Vivi vandt, dernæst 3/1 kortet som Vivi afstod fra. Hun skulle naturligvis have købt dette også da hun havde købt det første... samlet set gav de mig nemlig nu en gevinst i VP på 5.

I samme runde røg jeg i kaos, avancerede til Era III og sluttede min tur. Da vi fra start havde kørt med de originale regler, og ikke dem fra udvidelsen med anbefalede ændringer, betød det at Vivi måtte spille sin tur også. Det udnyttede hun til at få de 2 tabte Elders tilbage.

Pointoptællingen gav mig sejren med 1 sølle point...

Fantastisk spil og klart ét der kommer på bordet igen... omend det skal være en weekend hvor vi har god tid. Vi forventer dog også at vi med øvelse kan skære kraftigt ned på tiden, da der var en del uklarheder undervejs som vi dog efterhånden fik styr på og fik løst.

Vi spillede mere eller mindre med åbne kort og hjalp hinanden med forståelsen og den optimale udnyttelse under de givne forhold indtil vi nåede slutspillet... det hjal på indlæringen, men en stor, stor oplevelse var det. :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by VideoJakob »

Fredag aften blev startet med en hyggelig omgang Albrambra med Mauer-modulet ( har det på tysk :-) )
Derefter gik turen videre med endnu en omgang Arkham Horror. Det er nu tredje gang, og det er endnu ikke lykkedes at bekæmpe The Ancient One. Første gang anede vi overhovedet ikke hvad i alverden vi lavede. Anden gang gik det bedre, men igår var nok første gang vi egentlig havde fattet samtlige regler ( undtagen lige hvordan fanden man får fat i retainers? er det bare os der er dumme? )
Men næste gang skal vi simpelthen hen bekæmpe The Ancient One.... ellers magter min hjerne det ikke. :-D
Last edited by VideoJakob on Mon Apr 13, 2009 8:35 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Taibi »

Påsken er ingen hindring for spil på bordet.

Lørdag fik jeg introduceret knægten (på 8 ) for Metro - et spil han tog godt i mod, selvom den nye Wii trak meget hårdt i ham.

I dag startede Vivi og jeg med et spil Jambo, et godt 2-player spil hvor der kan være en del interaktion og kamp imellem os, hvilket normalt ikke er normen. Det blev til en sejr til mig, lidt fra baghjul med et par gode kort optræk til sidst.

Vi har netop prøvet Sylla for første gang - et rigtig flot spil, hvor temaet er gennemført og holder hele vejen - et spil vi virkelig nød, selvom der naturligvis altid er lidt vaklen i starten - hvilken strategi skal man køre på, hvad kommer der til at ske.

Min satsning på befolkningens moral/ sind, sammenholdt med en dristig kro-ejer gav bonus og en sejr, omend en fejllæsning af reglerbe kostede mig 6 VP... :D
Last edited by Taibi on Tue Apr 14, 2009 10:38 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Frouvne »

De forløbne dage har desværre ikke budt på de store spilleoplevelser. Det er dog blevet til et enkelt spil En Garde med min søn i vores Star Wars-udgave og et tre-mandsspil M:tG.
frouvne, administrator

Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by akwlinka »

I onsdags fik jeg spillet Livingstone. Jeg havde lige fået den danske /skandinaviske version. Reglerne var let gennemgået og spillet er ikke svært. Man skal mens man sejler ned/op ad floden plante telte og samle ædelstene. Efter hver runde er slut er der pointscoring. Og der er en pointscoring til slut samt en eliminering af den meste nærerige spiller. I løbet af spillet skal man putte penge i sin kiste. Man skal sige at man putter penge i, men ikke hvor mange. Og den/de spiller der har puttet færrest penge i kisten bliver elimineret og kan ikke vinde spillet.

Hvilke og hvor mange handlinger man får i hver tur afgøres på en fiffig måde. Startspilleren kaster 2 terninger pr. spiller og sortere terningerne i stigende orden. Nu vælger startspilleren så at tage en terning og derefter udføre en handling. Der er fire handlinger man kan lave. 1) tage et kort, 2) tage penge svarende til terningens værdi, 3) trække ædelstene, så mange som terningens værdi og enten sælge dem eller lægge dem på lager, eller placere et telt i den kolonne hvor damperen er nået til og i den række svarende til terningen.
Nu går de andre spillere det samme. Når det bliver startspilleren tur igen, så tages en ny terning men den skal have en højere værdi end tidligere taget terning. Kun i de gunstige tilfælde vil alle få 2 handlinger, så man skal kraftigt overveje hvilken terning man tager i 1. runde. Og kortene man tager kan ændre på meget i spillet.

Et gangsk hyggeligt spil i den lette strategi genre. Gode komponenter, men hvorfor har man lavet pointtracket så lille at scorebrikkerne ikke kan være i feltet. Det er ikke særlig genialt. Og der er to ting i reglerne der var genstand for diskussion. Men ved at læse de norske regler, blev det ene emne lukke straks.

Det andet spil vi fik spillet var den magiske Labyrint fra Drei Magier. Et børnespil, som absolut også kan spilles af voksne.

Man har et bræt som ligger oven på et underbræt hvori man har stukket nogle vægge. Nu starter hver troldmand i hjørnerne og under hver troldmand hænger en kugle, altså under brættet. Når troldmanden nu flyttes hen over brættet så vil kuglen falde af hvis man prøver at komme forbi en af murene, som man jo ikke kan se på overbrættet.
Nu skal man så huske hvor man kan passere, og hvor der er vægge der spærre. Målet er at nå hen til forskellige felter på brættet hvor der er et symbol svarende til den brik der bliver trukket fra posen. Første spiller der har samlet 5 brikker har vundet.
En godt udført spil som var rigtig hyggeligt. Den yngste spiller i onsdags var tæt på de 40 år. Igen var der en fejl i reglerne, men den betød ikke noget for spillet. Spillet er endnu ikke kommet op på BBG

til sidste blev det til 2 spil dominion med tilfældigt valgte kort.
Image
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by VideoJakob »

Fik over påskens oste-bord præsenteret et vennepar for Alhambra, der med det samme blev en sikker succes ( falder nu langsomt også selv mere og mere for det må jeg indrømme ). Senere på aftenen blev det endelig ( efter lang tids venten på hylden ) tid til at afprøve Colosseum. Nøj jeg havde glædet mig og glæden var også stor da spillet endelig kom igang. Må sige at jeg synes det er et fantastisk flot spil, og alene det gør fornøjelsen højere fra min side. Spillet levede dog også helt op til mine forventninger, og det var dejligt let at gå til.
Til sidst kom en hurtig omgang Ticket To Ride - Dice Expansion på.... Ikke noget jeg gider bruge tid på igen. Skal ærlig indrømme at jeg er stor tilhænger af Ticket To Ride, men deres Terning-Udvidelse er da direkte penge ud af vinduet. Nok det største fejlkøb jeg længe har gjort. Ærgerligt vi ikke sluttede med Colosseum. :-D
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by Taibi »

Søndag aften fik vi spillet Return of the Heroes, hvor spillet er en oplevelse i sig selv, omend det også er et regel misk-mask af rang... vi havde ikke gjort forarbejdet godt nok så det var til tider en frustrerende oplevelse.

Når det er sagt, så vil det afgjort være noget vi vender tilbage til efter vi så småt har været igennem BGG forummet for regel kommentarer, ændringer og verifikation.

Spillet i sig selv er et ganske habilt rollespil og glæden i spillet ligger i helhedsoplevelsen, vandre rundt og bekæmpe monstre, udføre gode gerninger og opnå erfaring. Vi havde en rigtig god oplevelse fraset regel misk-masken... :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2009

Post by jondifool »

Det er så blevet til et par spil Le Havre i påsken ! Vi har så fået spillet den fulde version , (tager en del længere tid) men får også hul på special bygningerne og de skaber da lidt yderligere taktisks variation fra spil til spil. Der er nogle uhyggelige special kort, der kan få kampen om markedspladsen til at blusse op( og dermed afgøre rækkefølgen de kommer i spil i). Jeg kan ligefrem forestille mig at det kunne være værd at sælge markedspladsen( for at få plads til at benytte den) bare for at få lov at træffe det valg.

Men egentligt er der jo forbløffende lidt variation der er i strategierne fra spil til spil! Som det er blevet konstateret (en anelse spøgefuldt men desværre også meget præcist) det er et spil hvor man skal samle kul og hvis man ikke kan få kul så tager man jern , den der får mest vinder! Misforstå det ikke det er et fantastisk spil på det taktiske plan med optimerende valg hele tiden. Og det er et spil der vil blive taget frem regelmæssigt , og nydt. Men det har ikke den dybde jeg sukker efter. Dertil bliver strategien for basalt ens fra spil til spil ! Men jeg spiller det gerne igen snart.
Image
Post Reply