Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Post by Frouvne »

Hvilken spiloplevelse var den størst i marts 2009? :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Post by Jens_Hoppe »

For mig må det have været Municipium, som jeg synes virker rigtigt godt (og undskyld hvis jeg gentager mig selv lidt her... ;))
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Post by Tobias »

For mig blev det en gammel kending, som var månedens oplevelse.
Origins: How we became human kom på bordet igen til vores årlige spille-sommerhus tur og denne gang kom spillet til sin magt.
Tror, at det er 5. jeg spiller det men denne gang sad reglerne på fingerspidserne, vi var forberedte på de kriser, som opstod og vi forstod, at komme rundt om dem.
Efter 6 timer havde vi faktisk lyst til, at tage et nyt spil :D
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Post by Larsine »

Månedens spiloplevelse var helt klart Battlestar Galactica spillet på TobiCon. Det havde lige så meget paranoia som tv-serien har, og rollerne passede fint med deres specialle evner (i hvert fal dem jeg fik set). Endelig et spil baseret på en populært tv-serie, som også er godt som spil.

Endnu en gang tak til mine med- og modspillere. Jeg glæder mig til at spille det igen.

Lars
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 237 times
Been thanked: 104 times

Re: Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Post by Taibi »

Det blev for os en gentagelse af februar måned, bare det at få spil på bordet... :D

Når det er sagt, så må det være Dominion, som Robert lærte os, vi har siden spillet en del online spil for at få en fornemmelse af om det holder i vores hjem - umiddelbart så gør det, men vi er stadig på kanten...

Skarpt fulgt af Jambo, fedt med et nyt 2-personers spil, som umiddelbart virkede til at kunne give os mange gode oplevelser og en del mere interaktion end vi tidligere har været vant til.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Post by Andrea »

Åh, det er svært at sige... jeg har prøvet en række nye spil i marts måned, men jeg har også haft nogle rigtig gode spiloplevelser med 'gamle' spil - både med folk, jeg har spillet med mange gange efterhånden, og også helt nye. Det er altså svært at vælge :)

SÅ jeg tror egentlig blot, jeg vil fremhæve den 28, hvor jeg spillede sammen med qute, Steffie og Morten - det var en super-superhyggelig dag, hvor vi fik spillet Vinci, Samurai og Galaxy Trucker. Jeg bliver helt glad bare ved tanken!* :)


*og det trængte jeg også til efter en lortedag på arbejdet, men det er der ingen grund til at tærske mere langhalm på...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Månedens spiloplevelse - Marts 2009

Post by Frouvne »

For mit vedkommende blev marts en måned uden særlig mange spil på bordet. Det glædede mig endelig at få prøvet Colosseum, der nu nok får lov at blive i samlingen. Førstehåndsindtrykket af Planet Steam var rigtig positivt - det håber jeg, at få flere lejligheder til at spille. Rart var det også at få spillet Ghost Stories igen og dermed blive erindret om, at det nok er væsentlig mere interessant end førstehåndsindtrykket måske lige havde givet indtryk af. Månedens spiloplevelse vil jeg dog alligevel sige endnu en gang blev M:tG, da det optog en ikke uvæsentlig plads i min bevidsthed måneden igennem - også selvom jeg ikke fik spillet det, så meget som jeg gerne ville.
frouvne, administrator

Image
Post Reply