Månedens spiloplevelse - Februar 2009

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Månedens spiloplevelse - Februar 2009

Post by Frouvne »

Håber, at også februar 2009 bød på nogle gode spiloplevelser, der er værd at nævne her! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Månedens spiloplevelse - Februar 2009

Post by Frouvne »

Med omkring 50 spil M:tG denne måned, er der ingen tvivl om, at det for mig har været månedens spiloplevelse. Og så er M:tG endda et af de spil, der også æder en del af ens tid, når man ikke spiller med dels at analysere udfaldet af tidligere spil og overvejelser over, hvad man kan gøre næste gang, så spilletiden for de 50 spil afspejler langt fra det indhug i min tid spillet har foretaget i februar. Men det har været en fornøjelse hele vejen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Re: Månedens spiloplevelse - Februar 2009

Post by Andrea »

Hm... der har ikke rigtig været Kodac-moments i denne måned, men positive oplevelser har været:

- Agricola - endelig med K-deck. Så fik vi bevæget os væk fra start-decket og prøvet et af de andre. Spændende!

- Doom med expansion - hyggeligt at spille igen og rart endelig at have noget at få prøvet de famøse adrenalin-tokens ;)

- Mission: Red Planet - jeg ved efterhånden ikke, hvor mange gange jeg har læst om det og derefter konkluderet, at det nok ikke var noget for mig. Nu fik jeg endelig prøvet det, og det viste sig at være et fint lille spil. Dog ikke et jeg behøver at eje.

- Dominion online - første gang at Jens har foreslået et topersonersspil - succes!
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Månedens spiloplevelse - Februar 2009

Post by Taibi »

Ja, med kun 4 registrerede spil i februar måned, så er det svært at finde noget der springer ud... :D

Min stemme falder på Timbuktu som var et ganske underholdende spil, omend med en tendens til at trække i langdrag, hvis man skulle overveje alle muligheder... Acquire kommer tæt herefter, men nok mest pga udgaven der gjorde meget for spillet.

Vi håber på mere i marts måned... :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Post Reply